• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:19
Hallo, heb onlangs ook een New Motion Lolo 3 gekocht en volgens mij helemaal nog in orde. Wil daarmee mijn elektrische motor, 1 fase - 7.4kw gaan laden.

Niemand kan bij t laadpunt komen, heb dus geen rfid nodig, ook geen overzicht, internet etc, heel simpel allemaal.

Helaas kan ik de paal niet meer bin Shell activeren. Is er een mogelijkheid om hem charge only te maken zonder de boel om te bouwen? Dus rfid omzeilen?

• BarryH
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:23
Amsterdamski schreef op donderdag 6 november 2025 @ 00:40:
Hallo, heb onlangs ook een New Motion Lolo 3 gekocht en volgens mij helemaal nog in orde. Wil daarmee mijn elektrische motor, 1 fase - 7.4kw gaan laden.

Niemand kan bij t laadpunt komen, heb dus geen rfid nodig, ook geen overzicht, internet etc, heel simpel allemaal.

Helaas kan ik de paal niet meer bin Shell activeren. Is er een mogelijkheid om hem charge only te maken zonder de boel om te bouwen? Dus rfid omzeilen?
Moet je niet gewoon bij de oude eigenaar loskoppelen zodat je daarna zelf weer kan aanmelden?
Dit kan je via Shell regelen

5670PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, 3150PV op muur op ZZZW, vloerisolatie, HR++,dakisolatie, PANA 9Jmonoblock WP, Ioniq EV 2017

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:24

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

2 dingen om rekening mee te houden:
1. 7400 watt is 31 ampere. Als je hoofdzekeringen 3x25 zijn gaat dat niet passen.
2. Gezien het gedoe rondom shell en 50five gaat activeren lastig worden: je beste optie is shell recharge klantenservice: 088 010 9500

Wise enough to play the fool