Ik heb recent een kozijn (binnenkant) geschilderd van onze badkamer. Daarvoor heb ik de oude raamfolie verwijderd, volgens mij was deze (ook) statisch.
Daarna heb ik bij Hornbach, statische raamfolie gekocht. Er is ook een zelfklevende variant, maar omdat ik huiverig ben dat dit wellicht lijmresten op het raam achterlaat heb ik voor de statische variant gekozen.
Ik heb deze Youtube video als handleiding gebruikt.
Het gekke is. Vaak in de ochtend, als de zon op dit raam staat, zit de folie erg mooi en strak.
:strip_exif()/f/image/B1wSiWa8enJiLvuTTTsbG7Li.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar in de avond laat het bijna los.
:strip_exif()/f/image/xqvrkeymrsYQxxqxWzfA0R0q.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik neig er nu toch naar om de zelfklevende variant te gaan proberen.
Heb ik iets verkeerd gedaan? Meer mensen ervaring met statische of zelfklevende raamfolie? Of deze specifieke folie van de Hornbach?
Daarna heb ik bij Hornbach, statische raamfolie gekocht. Er is ook een zelfklevende variant, maar omdat ik huiverig ben dat dit wellicht lijmresten op het raam achterlaat heb ik voor de statische variant gekozen.
Ik heb deze Youtube video als handleiding gebruikt.
Het gekke is. Vaak in de ochtend, als de zon op dit raam staat, zit de folie erg mooi en strak.
:strip_exif()/f/image/B1wSiWa8enJiLvuTTTsbG7Li.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar in de avond laat het bijna los.
:strip_exif()/f/image/xqvrkeymrsYQxxqxWzfA0R0q.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik neig er nu toch naar om de zelfklevende variant te gaan proberen.
Heb ik iets verkeerd gedaan? Meer mensen ervaring met statische of zelfklevende raamfolie? Of deze specifieke folie van de Hornbach?
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput