De vloerverwarming in mijn woonkamer wordt niet meer warm.
In de badkamer en in kantoor nog wel.
Per ruimte zitten aparte verwarmingsgroepen met thermomotoren.
De groepen waarvan de thermomotoren nog werken worden warm.
De groepen waarvan de thermomotoren niet werken worden niet warm.
Wat ik vreemd vind is dat nog maar 2 van de 6 thermomotoren werken.
Nu is de vloerverwarming al wat jaar niet intensief gebruikt (ik heb ook nog radiatoren die in gebruik waren) Maar vind het wel apart dat er zoveel niet functioneren, gaan ze vaker kapot?
De verdeler van de vloerverwarming wordt bij alle groepen goed warm, maar de temperatuur van de verdeler loopt enorm op bij de groepen waarvan de thermomotoren niet werken (dit lijkt me logisch?)
Volgens mij is het niet heel moeilijk om de thermomotoren te vervangen, hoe krijg ik ze eraf?
Ik kan het type wat er nu op zit niet online vinden, welke thermomotoren moet ik kopen?
Ik zal een paar foto's delen van het systeem wat ik heb.
Alvast bedankt voor jullie input.
:strip_exif()/f/image/tQ0kVouGsrLC2CE64AOuGDul.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VudTf8aW1PaK0PFMQo7DlMhh.jpg?f=fotoalbum_large)
In de badkamer en in kantoor nog wel.
Per ruimte zitten aparte verwarmingsgroepen met thermomotoren.
De groepen waarvan de thermomotoren nog werken worden warm.
De groepen waarvan de thermomotoren niet werken worden niet warm.
Wat ik vreemd vind is dat nog maar 2 van de 6 thermomotoren werken.
Nu is de vloerverwarming al wat jaar niet intensief gebruikt (ik heb ook nog radiatoren die in gebruik waren) Maar vind het wel apart dat er zoveel niet functioneren, gaan ze vaker kapot?
De verdeler van de vloerverwarming wordt bij alle groepen goed warm, maar de temperatuur van de verdeler loopt enorm op bij de groepen waarvan de thermomotoren niet werken (dit lijkt me logisch?)
Volgens mij is het niet heel moeilijk om de thermomotoren te vervangen, hoe krijg ik ze eraf?
Ik kan het type wat er nu op zit niet online vinden, welke thermomotoren moet ik kopen?
Ik zal een paar foto's delen van het systeem wat ik heb.
Alvast bedankt voor jullie input.
:strip_exif()/f/image/tQ0kVouGsrLC2CE64AOuGDul.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VudTf8aW1PaK0PFMQo7DlMhh.jpg?f=fotoalbum_large)