Ik wil de Ethernet kabels gebruiken die vanuit de meterkast naar de slaapkamers lopen. Bij de eerste loop ik direct tegen een probleem aan:
In de meterkast heb ik de aansluiting gecontroleerd, hier heb ik een LAN tester aan gekoppeld (de "Master") en die geeft 1 t/m 8 correct weer. Ik heb de T568B-volgorde gebruikt (zie foto van losse Ethernet aansluiting).
Vervolgens in de kameraansluiting hetzelfde patroon aangehouden zie de foto van de achterkant van de wandcontactdoos, maar ik krijg als ik daar de remote op aansluit de volgorde:
1. 2. 3. 6. 7. 8. 5. 4.
Wat doe ik verkeerd?:strip_exif()/f/image/4T9RxKfdNXxcslI7TZv3bBCI.jpg?f=fotoalbum_large)
In de meterkast heb ik de aansluiting gecontroleerd, hier heb ik een LAN tester aan gekoppeld (de "Master") en die geeft 1 t/m 8 correct weer. Ik heb de T568B-volgorde gebruikt (zie foto van losse Ethernet aansluiting).
Vervolgens in de kameraansluiting hetzelfde patroon aangehouden zie de foto van de achterkant van de wandcontactdoos, maar ik krijg als ik daar de remote op aansluit de volgorde:
1. 2. 3. 6. 7. 8. 5. 4.
Wat doe ik verkeerd?
:strip_exif()/f/image/4T9RxKfdNXxcslI7TZv3bBCI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door freezid op 05-11-2025 15:36 ]