Wilde toch wel even een eigen topic aan deze projector geven. Heb heel lang getwijfeld of ik het wel moest doen, maar toch de knoop doorgehakt. De Nebula X1 Pro Projector met zijn Dolby Atmos Surround Sound set en eventuele 200" scherm is toch wel de gimmick of the year voor mij.Meerdere mensen die zich hebben 'ingekocht'?
Voor een topicstart vind ik deze toch wel heel karig. 3 regels en een filmpje.. daar kan vast wel wat mooiers van gemaakt worden toch?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Blijkbaar niet.....Michael Knight schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 20:45:
Voor een topicstart vind ik deze toch wel heel karig. 3 regels en een filmpje.. daar kan vast wel wat mooiers van gemaakt worden toch?
Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...
Wat mij betreft is dit geen acceptabel onderwerp. Het plaatsen van een lovende uitspraak en een lovend filmpje over een apparaat en verder niets inhoudelijks om te bediscussiëren komt op mij over als reclame. Mensen vragen een Engelstalige video te bekijken van 11 minuten lang, zonder informatie waarom ze hun tijd daaraan moeten gaan besteden vind ik ook niet zo deftig.
Als je enthousiast bent over een apparaat, dan stel ik voor dat je er een recensie over schrijft. Onder een recensie kan gereageerd worden, dus daarvoor is een forumthema geen noodzaak.
Als je enthousiast bent over een apparaat, dan stel ik voor dat je er een recensie over schrijft. Onder een recensie kan gereageerd worden, dus daarvoor is een forumthema geen noodzaak.
Eens.. deze gaat nu wel gewoon dichtdmantione schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:00:
Wat mij betreft is dit geen acceptabel onderwerp. Het plaatsen van een lovende uitspraak en een lovend filmpje over een apparaat en verder niets inhoudelijks om te bediscussiëren komt op mij over als reclame. Mensen vragen een Engelstalige video te bekijken van 11 minuten lang, zonder informatie waarom ze hun tijd daaraan moeten gaan besteden vind ik ook niet zo deftig.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
![]()