Mijn vraag
Dit weekend kwam ik erachter dat Go!Gaming en Pathé hun contract niet verlengd hebben en de vestigingen per 31 oktober zijn gesloten (de zelfstandige vestiging in Purmerend is nog wel open). In de FAQ op hun site staat dit:
Mijn vraag aan jullie is of er iemand is die de aankondiging van de sluiting wél per mail heeft ontvangen. Ik hoor het graag.
PS: advies over mijn rechten is niet nodig - dat komt wel goed. Ik ben puur benieuwd of de communicatie vanuit Go!Gaming wel is gegaan zoals zij het stellen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het contactformulier al ingevuld waarin ik vraag om restitutie. gezien de gebruikte taal in de FAQ verwacht ik weerstand, dus vandaar mijn vraag hier.
Dit weekend kwam ik erachter dat Go!Gaming en Pathé hun contract niet verlengd hebben en de vestigingen per 31 oktober zijn gesloten (de zelfstandige vestiging in Purmerend is nog wel open). In de FAQ op hun site staat dit:
En dit:We hebben al onze users meermalig, via mail en discord geïnformeerd over de sluiting van de centers bij Pathé. Helaas is die informatie niet bij jouw terecht gekomen.
In basis is er geen compensatie meer mogelijk aangezien de centers en daarmee de exploitatie is gestopt bij Pathé. We denken wel graag met je mee, vul hiervoor het formulier op de contactpagina in. We nemen binnen 10 werkdagen contact met je op.
Deze "jouw" heeft die mails in ieder geval niet gehad - de laatste mail die Go!Gaming mij stuurde dateert van juni 2025 en daarin wordt niet gerept over de sluiting. Discord gebruik ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen.Game tegoed was locatie gebonden. In basis is er geen compensatie meer mogelijk aangezien de centers en daarmee de exploitatie is gestopt bij Pathé. We denken wel graag met je mee, vul hiervoor het formulier op de contactpagina in. We nemen binnen 10 werkdagen contact met je op.
Mijn vraag aan jullie is of er iemand is die de aankondiging van de sluiting wél per mail heeft ontvangen. Ik hoor het graag.
PS: advies over mijn rechten is niet nodig - dat komt wel goed. Ik ben puur benieuwd of de communicatie vanuit Go!Gaming wel is gegaan zoals zij het stellen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het contactformulier al ingevuld waarin ik vraag om restitutie. gezien de gebruikte taal in de FAQ verwacht ik weerstand, dus vandaar mijn vraag hier.
[ Voor 8% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 05-11-2025 13:13 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl