Wi‑Fi 8 belooft stabieler internet in drukke netwerken:…

Pagina: 1
Acties:

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:03
Artikel: review: Wi‑Fi 8 belooft stabieler internet in drukke netwerken: eerste tests ...
Auteur: @OlafWeijers
Hieronder is dat gevisualiseerd.
Plaatje ontbreekt

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:53
Stabieler netwerk, stabieler signaal maar zeker geen stabieler internet. Klinkt nu een beetje als "internet kabel". Is je internet ruk, dan gaat wifi 8 niet helpen iig.

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-11 15:40

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
Scherp @Tazzios !
Ik heb de tekst gemaakt voor de afbeeldingen, en die afbeelding uiteindelijk geschrapt omdat ik het niet helder gevisualiseerd kreeg.
Ik heb de zin voor nu even geschrapt en zal later vandaag kijken of het lukt om een duidelijke afbeelding te plaatsen. Dankjewel voor het melden!

@bramassendorp
De link tussen slecht internet en Wi-Fi 8 ontgaat me een beetje. Wi-Fi is een lokale netwerktechniek. Als je je netwerk koppelt aan een instabiele WAN-verbinding zegt dat niets over het geslaagd zijn of falen van Wi-Fi?
Hoe dan ook: inhoudelijke discussie over Wi-Fi lijkt mij beter op zijn plek onder het artikel.

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:53
OlafWeijers schreef op woensdag 5 november 2025 @ 13:00:
Scherp @Tazzios !
Ik heb de tekst gemaakt voor de afbeeldingen, en die afbeelding uiteindelijk geschrapt omdat ik het niet helder gevisualiseerd kreeg.
Ik heb de zin voor nu even geschrapt en zal later vandaag kijken of het lukt om een duidelijke afbeelding te plaatsen. Dankjewel voor het melden!

@bramassendorp
De link tussen slecht internet en Wi-Fi 8 ontgaat me een beetje. Wi-Fi is een lokale netwerktechniek. Als je je netwerk koppelt aan een instabiele WAN-verbinding zegt dat niets over het geslaagd zijn of falen van Wi-Fi?
Hoe dan ook: inhoudelijke discussie over Wi-Fi lijkt mij beter op zijn plek onder het artikel.
Waarom geef je het artikel dan de naam:

"Wi‑Fi 8 belooft stabieler internet in drukke netwerken:…"
;)

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 16:20
@OlafWeijers , ik ben het wel met @bramassendorp eens. Het internet is - en dat is misschien mijn definitie - alles vanaf de modem/router naar buiten toe.En daar doet WiFi-8 niets aan: als je provider er uit ligt, AWS een storing heeft of wat dan ook gaat je WiFi-8 er niets aan verbeteren.

Mijn suggestie: "Wi‑Fi 8 belooft stabielere verbinding in drukke netwerken".