Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met inloggen Film1 website en app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• bva
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 22:29
Ik heb via DELTA Film1 in mijn pakket.
Ik wil via de website of app van film1 films bekijken.

Dit zou volgend DELTA op de volgende manier kunnen:
Smartphone en tablet
1. Download de Film1 app via de Apple Store of Google Play Store.
2. Open de app en selecteer 'Inloggen'.
3. Vul bij 'Vul je inloggegevens in' je postcode in. (bijv. 1234AB)
4. Vul bij 'Vul je wachtwoord in' je DELTA account e-mailadres in of je smartcardnummer.
5. Klik vervolgens op 'Inloggen'.
PC en laptop
1. Ga naar de website van Film1.
2. Klik rechtsboven op 'Stream nu'.
3. Ga rechtsboven naar het account icoon en klik op 'Inloggen'.
4. Vul bij 'Vul je inloggegevens in' je postcode in (bijv. 1234AP)
5. Vul bij 'Vul je wachtwoord in' je DELTA account e-mailadres in of je smartcardnummer.
6. Klik vervolgens op 'Inloggen'.

In beide gevallen krijg ik een foutmelding 'Gebruikersnaam of wachtwoord is niet geldig'.

Ik heb contact gehad met de klantendienst van DELTA. Zij erkennen dat er een probleem is maar volgens hen ligt de fout bij Film1.
Ik heb een email gestuurd naar de Film1 support. Echter na een week heb ik zelfs nog geen ontvangstbevestiging van Film1 gehad.

De vraag is lukt het anderen om zo in te loggen op Film1 en heeft iemand een oplossing voor mijn probleem.

Nog iets terzijde wie bedenkt nu zo'n apart inlogsysteem met postcode en email adres?

Alle reacties

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:50
Het enige dat je kunt proberen in zo'n situatie is wat testen. Probeer die postcode met kleine letters ipv hoofdletters etc.

Overigens zie ik iets vreemds, wat als je halve straat datzelfde pakket bij Delta bestelt, ga je dan dat account met je buren delen? Accounts gaan per stuk maar postcodes per straatkant, logica zegt me dat dit niet kan. Verwissel de twee eens, gebruik dat emailadres/smartcardnummer als gebruikersnaam en je postcode als wachtwoord, grote kans dat Delta dat gewoon automatisch als tijdelijk wachtwoord in stelt. Als dat werkt is de uitleg gewoon erg slordig en hun klantendienst niet juist getraind. Met wat logisch denken is zoiets vaak op te lossen is mijn ervaring :) .

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Andros schreef op woensdag 5 november 2025 @ 08:57:
Verwissel de twee eens, gebruik dat emailadres/smartcardnummer als gebruikersnaam en je postcode als wachtwoord, grote kans dat Delta dat gewoon automatisch als tijdelijk wachtwoord in stelt.
Dit klinkt ook veel logischer dan je e-mailadres als wachtwoord in te stellen.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:50
Ik ben een beetje rond gaan neuzen op hun website en kom die onwaarschijnlijke postcode uitleg inderdaad tegen op hun consumentenpagina:

https://www.delta.nl/klan...ie/go-diensten/film1-app/

Op hun zakelijke pagina zie ik echter iets waarschijnlijkers:

https://www.delta.nl/zake...ik-naar-film1-app-kijken/

Daar spreken ze over een koppelcode bestaande uit "naam-postcode" wat al logischer klinkt. Voor zo'n grote landelijke provider zijn dergelijke fouten wel erg storend, dit levert verwarring, frustratie en onnodige druk op klantendiensten op. Mocht @bva het opgelost krijgen dan ben ik benieuwd hoe het nu wel moet en of ze hun eigen website dan gaan herstellen.

• bva
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 22:29
Eindelijk een antwoord gekregen van Film1:
Dank je wel voor je e-mail. Onze excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen.

Wij hebben zelf helaas geen inzage in de abonnementen en inloggegevens van Delta. Deze worden door Delta zelf beheerd. Vreemd dat ze je hiervoor doorverwijzen naar ons.

Het inloggen is al geruime tijd gewijzigd voor Delta abonnees. Het lijkt erop dat ze de instructies niet hebben aangepast. Het inloggen zou moeten lukken met e-mail adres als username(inloggevens) en postcode is nu het wachtwoord. Mocht dit niet lukken, dan kan Delta dit voor je resetten.

Hopelijk dat je hiermee verder kunt.

Het inloggen met e-mail adres als username en postcode als wachtwoord werkt ook niet.

Deze inlog methode klinkt wat logischer als de inlog methode van Delta maar is uiteraard nog steeds brak. Iedereen die mijn emailadres kent en mijn postcode zou dan kunnen inloggen op film1. Wat een onzin. Tijdens mijn vele chat contacten met Delta kreeg ik niet de indruk dat zij er iets van snappen. De ene begint over een go dienst die natuurlijk niet werkt omdat ze die vervangen hebben door deze vreemde inlog methode.

Nu een mailtje gestuurd naar Delta en dan maar kijken of ze er iets mee doen.
Bij mijn zoektocht zie ik dat Delta de laatste tijd veel providers overneemt. Ik zat bij Caiway Op die websites zie ik dezelfde tekst hoe men zou kunnen inloggen op film1.