"Zie mij een toffe computer hebben!"
In.........?
HTML/Java/Delphi/PHP of waar gaat 't over?
HTML/Java/Delphi/PHP of waar gaat 't over?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zorg ervoor dat er een bepaald MIME-TYPE meegestuurd wordt, iets als 'application/octet-stream' bijvoorbeeld.
Het gaat om een doodgewone HTML-tag, dus <a href="tekst.doc">download hier</a>
"Zie mij een toffe computer hebben!"
daar heeft windows schijt aan...Op woensdag 19 september 2001 02:05 schreef tomato het volgende:
Zorg ervoor dat er een bepaald MIME-TYPE meegestuurd wordt, iets als 'application/octet-stream' bijvoorbeeld.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Via een gewoon linkje is het idd afhankelijk van je instellingen of ie het docje gewoon opent, of download.
Als je 'm server side kan inlezen en kan uitspugen, kun je met de Content-Disposition header aangeven of ie moet openen of saven.
Stukje asp:
Response.AddHeader "Content-Type", "application/pdf"
Response.AddHeader "Content-Length", lFileSize
Response.AddHeader "Content-Disposition", "inline; filename=" & sPdfFilename
Dit komt uit een script waarin ik pdf inlees, en uitspuug. Door de inline; te veranderen in .. damn nou ben ik vergeten welke t was... kon ik op t linkje klikken en vroeg IE of ik 'm wilde downloaden of openen. Met inline probeert ie 'm direct te openen (als Acrobat geinstalleerd staat uiteraard).
Als je 'm server side kan inlezen en kan uitspugen, kun je met de Content-Disposition header aangeven of ie moet openen of saven.
Stukje asp:
Dit komt uit een script waarin ik pdf inlees, en uitspuug. Door de inline; te veranderen in .. damn nou ben ik vergeten welke t was... kon ik op t linkje klikken en vroeg IE of ik 'm wilde downloaden of openen. Met inline probeert ie 'm direct te openen (als Acrobat geinstalleerd staat uiteraard).
Exact expert nodig?
attachmentOp woensdag 19 september 2001 10:03 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Via een gewoon linkje is het idd afhankelijk van je instellingen of ie het docje gewoon opent, of download.
Stukje asp:
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Pagina: 1