Wegens het verkrijgen van een warmtepomp ga ik volgend jaar de afgifte een upgrade geven. Dat ga ik doen dmv radiatoren, die op veel plekken nog T11 zijn. De meeste vervang ik eenvoudigweg door een iets bredere T22 versie.
Ik heb echter nu in twee verschillende ruimtes dezelfde T21 van 80 cm breed en 60 cm hoog hangen. Samen zijn die voor een van de twee ruimten genoeg om de benodigde afgifte te behalen (dat heb ik per ruimte bepaald). Nu dacht ik met het oog op hergebruik maar ook installatieminimalisatie: kan ik de tweede er niet gewoon naast hangen en ze koppelen via de ongebruikte aansluitpunten?
Twee foto's:
:strip_exif()/f/image/qeU0DD9sU1D7D3vqt7dIBRh1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mY6xCMNJeX3T9B3STv8OEgBo.jpg?f=fotoalbum_large)
De aansluitingen vallen mooi in lijn met de radiatormaat, dus bijv dit stukje ertussen en klaar?
https://www.hornbach.nl/p...-1-2-buitendraad/7884898/
Hmm, dat krijg ik natuurlijk nooit aan beide kanten ingedraaid.... En een stukje pijp staat natuurlijk niet zo netjes als ik in gedacht had. Kent iemand oplossing die hier mooi past?
Ik heb echter nu in twee verschillende ruimtes dezelfde T21 van 80 cm breed en 60 cm hoog hangen. Samen zijn die voor een van de twee ruimten genoeg om de benodigde afgifte te behalen (dat heb ik per ruimte bepaald). Nu dacht ik met het oog op hergebruik maar ook installatieminimalisatie: kan ik de tweede er niet gewoon naast hangen en ze koppelen via de ongebruikte aansluitpunten?
Twee foto's:
:strip_exif()/f/image/qeU0DD9sU1D7D3vqt7dIBRh1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mY6xCMNJeX3T9B3STv8OEgBo.jpg?f=fotoalbum_large)
De aansluitingen vallen mooi in lijn met de radiatormaat, dus bijv dit stukje ertussen en klaar?
https://www.hornbach.nl/p...-1-2-buitendraad/7884898/
Hmm, dat krijg ik natuurlijk nooit aan beide kanten ingedraaid.... En een stukje pijp staat natuurlijk niet zo netjes als ik in gedacht had. Kent iemand oplossing die hier mooi past?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos