Doorbranden Orb ?

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 23:15

JT

VETAK y0

Topicstarter
Omdat ik hier geen antwoord kreeg, ben ik naar hardforum.com geweest voor advies over de DOrb 3 4900 rpm. Ze konden me weinig vertellen, maar wel dat Orbs (de fans ervan) konden doorbranden en dat er daar verschillende mensen waren die dat al haddne gehad. Wie weet daar wat van ???

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:34
Op woensdag 19 september 2001 00:45 schreef JT het volgende:
Omdat ik hier geen antwoord kreeg, ben ik naar hardforum.com geweest voor advies over de DOrb 3 4900 rpm. Ze konden me weinig vertellen, maar wel dat Orbs (de fans ervan) konden doorbranden en dat er daar verschillende mensen waren die dat al haddne gehad. Wie weet daar wat van ???
Beetje vage vraag, maar als je vraag is of die fans kunnen doorbranden: Ja, maar dat is niet alleen bij Orbs maar ook bij andere fans, hangt van de kwaliteit af.

Denk er wel aan dat een Orb bekend staat hier als core-moller dus be carefull als je um op je proc zet.

There is no magic.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik heb zo'n 30a40 koelers verkocht zien worden waarvan er 1 doorgebrand was. Dus valt allemaal erg mee... Waren trouwens wel allemaal 7000rpm Dragon Orbs.

Van dat core slopen... Valt allemaal best mee. Je moet de koeler er gewoon ZONDER geweld opzetten en beetje opletten.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Op woensdag 19 september 2001 00:56 schreef InterCC het volgende:
Ik heb zo'n 30a40 koelers verkocht zien worden waarvan er 1 doorgebrand was. Dus valt allemaal erg mee... Waren trouwens wel allemaal 7000rpm Dragon Orbs.

Van dat core slopen... Valt allemaal best mee. Je moet de koeler er gewoon ZONDER geweld opzetten en beetje opletten.
Alleen pas de orb niet op elk mobo. Ik heb een A-open ak73 Pro A en daar past die met veel geweld op. En je raad het al.. de core is een stukje kleine geworden. Maar gelukkig draait die nog redelijk stabiel.

He die orb er nu vanaf gehaald en er een Sipre op gezet. 100% koper :)

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Mijn 7000 rpm fan van m'n dragon orb was ook doorgefikt, maar kreeg zonder problemen een nieuwe...
Komt bij deze wat vaker voor dan gemiddeld denk, maar ik zou me er geen zorgen over maken. En al helemaal niet bij de 4900 rpm versie...