Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: Fortnite en Battlefield 6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil sowieso onder de €2000 blijven incl. montage, maar wil het liefst meer richting de €1500 als dat lukt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
/f/image/bSSXJptkHnhqNb0ieu82ZITk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mHFd4cXRdKNws8BBuStZA4DE.png?f=fotoalbum_large)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar het beste krijg voor deze prijscategorie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil genoemde games kunnen spelen en het zou mooi zijn als ik ook de nieuwe versies daarvan kan spelen in de toekomst. Met mijn huidige pc van 7 jaar oud kan ik bijv. nog steeds genoemde 2 games spelen op low graphic settings, maar ik moet dan verder niks open hebben staan.
Daarnaast wil ik de pc al in elkaar laten zetten, aangezien ik dat zelf niet kan. Vandaar dat ik nu voor Alternate heb gekozen.
Ga je overklokken?
Nee, wil het gebouwd op laten sturen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of ik met deze configuratie de beste "bang -for-buck" heb en of er nog mogelijkheden zijn om het nog iets goedkoper te maken, dichterbij de €1500.
            Gamen: Fortnite en Battlefield 6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil sowieso onder de €2000 blijven incl. montage, maar wil het liefst meer richting de €1500 als dat lukt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
/f/image/bSSXJptkHnhqNb0ieu82ZITk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mHFd4cXRdKNws8BBuStZA4DE.png?f=fotoalbum_large)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar het beste krijg voor deze prijscategorie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil genoemde games kunnen spelen en het zou mooi zijn als ik ook de nieuwe versies daarvan kan spelen in de toekomst. Met mijn huidige pc van 7 jaar oud kan ik bijv. nog steeds genoemde 2 games spelen op low graphic settings, maar ik moet dan verder niks open hebben staan.
Daarnaast wil ik de pc al in elkaar laten zetten, aangezien ik dat zelf niet kan. Vandaar dat ik nu voor Alternate heb gekozen.
Ga je overklokken?
Nee, wil het gebouwd op laten sturen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of ik met deze configuratie de beste "bang -for-buck" heb en of er nog mogelijkheden zijn om het nog iets goedkoper te maken, dichterbij de €1500.
[ Voor 9% gewijzigd door YinYang op 03-11-2025 09:36 ]