Okee, ik zag laatst dit filmpje over het zelf bouwen van een mini PC. En tijdens mn eerste zoekslag hier zag ik onder andere het volgende artikel . 
Helaas snap ik genoeg van PC's om te weten dat ik te weinig weet.. snap je?
Want mijn gedachten was dus... hoe kick zou het zijn om de mini ITX build van tweakers als eind doel, maar wat zou ik dan anders kunnen doen om de kosten te besparen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal de primaire PC zijn voor het gezin, maar ook de plek waar ik, als mn jonge kids slapen, de zware games op gespeeld kunnen worden. Denk Escape from Tarkov, Hell let Loose, Squad achtige games
Wat mag het systeem gaan kosten?
De eerste versie moet denk ik tussen de 700 en de 900 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen. We beginnen enkel met hoop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eind doel? Ook gelet op de upgrades onderaan het artikel. Maar tegen de tijd dat ik daar ben praten we over 2 - 3 jaar. Dan koop ik die onderdelen waarschijnlijk voor een prikkie en is er weer iets nieuws.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het idee van waterkoeling wel heel kick. Gewoon voor de heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, uitbreidbaar dus dan ook "toekomstbestendig"?
Ga je overklokken?
Geen idee.
Wat verwacht je van ons?
Geef me een goede suggestie en of leer me hoe ik moet kijken naar een lijst van specs zoals het tweakers artikel en hoe ik moet beginnen samen te stellen zoals in het filmpje. Dus kijken naar oude versies en comptabiliteit?
            Helaas snap ik genoeg van PC's om te weten dat ik te weinig weet.. snap je?
Want mijn gedachten was dus... hoe kick zou het zijn om de mini ITX build van tweakers als eind doel, maar wat zou ik dan anders kunnen doen om de kosten te besparen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal de primaire PC zijn voor het gezin, maar ook de plek waar ik, als mn jonge kids slapen, de zware games op gespeeld kunnen worden. Denk Escape from Tarkov, Hell let Loose, Squad achtige games
Wat mag het systeem gaan kosten?
De eerste versie moet denk ik tussen de 700 en de 900 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen. We beginnen enkel met hoop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eind doel? Ook gelet op de upgrades onderaan het artikel. Maar tegen de tijd dat ik daar ben praten we over 2 - 3 jaar. Dan koop ik die onderdelen waarschijnlijk voor een prikkie en is er weer iets nieuws.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het idee van waterkoeling wel heel kick. Gewoon voor de heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, uitbreidbaar dus dan ook "toekomstbestendig"?
Ga je overklokken?
Geen idee.
Wat verwacht je van ons?
Geef me een goede suggestie en of leer me hoe ik moet kijken naar een lijst van specs zoals het tweakers artikel en hoe ik moet beginnen samen te stellen zoals in het filmpje. Dus kijken naar oude versies en comptabiliteit?