Software gezocht voor Samsung Signage systeem met touchscree

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EVBert
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11:56
Ik werk als vrijwilliger bij een klein museum dat volledig door vrijwilligers beheerd wordt. We hebben bij een ander museum vijf gebruikte Samsung QB24C-T digital signage systemen op de kop kunnen tikken.
Het zijn 24 inch beeldschermen met touchscreen.
Uiteraard willen we zelf de content ontwerpen en beheren. Ik vraag me af welke, liefst gratis, software hiervoor geschikt is. De schermen worden niet aan een netwerk gekoppeld, het is de bedoeling de content te kunnen updaten via usb-stick of wifi. Gebruik van de touchscreens is een vereiste.
Op de systemen staan players van MagicInfo en VXT, beide van Samsung. De contentsoftware hiervoor is vrij duur (maandelijks abonnement) en werkt via de cloud. Dit is voor ons geen optie.
Weet iemand een goed alternatief voor deze software?

BYD Atto 3 Skiwhite

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
Of het een goed alternatief is, is de vraag, maar als je toch gaat knutselen kan je een interactieve powerpoint presentatie maken. Via een stick er op zetten en zorgen dat deze gestart wordt als het apparaat gaat draaien. Ik weet alleen niet of zo'n apparaat zoiets kan runnen, wat voor software zit er op? Is het vergelijkbaar met een tablet of kan het alleen maar specifieke zaken afspelen?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Deze vraag heeft minder met de schermen zelf te maken en meer met software. Ik geef 'm even een zetje naar een ander subforum.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• EVBert
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11:56
Archer_VC10 schreef op zondag 2 november 2025 @ 23:56:
Of het een goed alternatief is, is de vraag, maar als je toch gaat knutselen kan je een interactieve powerpoint presentatie maken. Via een stick er op zetten en zorgen dat deze gestart wordt als het apparaat gaat draaien. Ik weet alleen niet of zo'n apparaat zoiets kan runnen, wat voor software zit er op? Is het vergelijkbaar met een tablet of kan het alleen maar specifieke zaken afspelen?
De players die op de schermen staan zijn in staat Powerpoint af te spelen. Ik zal eens wat gaan experimenteren. Bedankt voor je antwoord.

BYD Atto 3 Skiwhite