Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
24/7 pc, jellyfin, ftp, home assistant, pfsense, docker, omada controller etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij moet concurreren met uitvoering: ASUS NUC 15 Pro, Tall Kit, Core Ultra 5 225H die ik voor 800 euro volledig kan inrichten maar niet meer dan 1000 euro. Reden dat ik toch naar een system met dGPU gekeken heb is omdat ik dan wat toekomst bestendiger ben als er weer een nieuw formaat voor transcoding uit komt en ook wellicht nog andere insteekkaart uitbreidingen in de toekomst
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uitvoering: Samsung 970 Evo Plus 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Stil/zuinig
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil/zuinig
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nog geen voeding uitgezocht. Volgens mij kan ik een hele zuinige kiezen, maar ben hier niet in thuis en de best buy komt met een niet modulaire aanzetten, weet niet of dat handig is. Verder hoor ik het graag als iets niet gaat passen, dit zal mijn eerste mATX build zijn. Fan configuratie heb ik hier gevonden: https://www.reddit.com/r/...tion_change_and_a_couple/
1 achter, 3 bodem 2 boven.
Suggesties voor betere alternatieven zijn ook welkom.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
            24/7 pc, jellyfin, ftp, home assistant, pfsense, docker, omada controller etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij moet concurreren met uitvoering: ASUS NUC 15 Pro, Tall Kit, Core Ultra 5 225H die ik voor 800 euro volledig kan inrichten maar niet meer dan 1000 euro. Reden dat ik toch naar een system met dGPU gekeken heb is omdat ik dan wat toekomst bestendiger ben als er weer een nieuw formaat voor transcoding uit komt en ook wellicht nog andere insteekkaart uitbreidingen in de toekomst
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uitvoering: Samsung 970 Evo Plus 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal | 
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-14400T Tray | € 219,- | € 219,- | 
| 1 | Moederborden | ASRock Z790M-ITX WiFi | € 181,67 | € 181,67 | 
| 1 | Videokaarten | Sparkle Intel Arc A310 ECO | € 97,33 | € 97,33 | 
| 1 | Behuizingen | Lian Li & DAN Cases A3-mATX White | € 68,99 | € 68,99 | 
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 | 
| 1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 59,41 | € 59,41 | 
| 1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart, 120mm | € 13,99 | € 13,99 | 
| 1 | Geheugen intern | Crucial Pro CP2K32G56C46U5 | € 249,90 | € 249,90 | 
| Totaal | € 929,19 | |||
Stil/zuinig
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil/zuinig
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nog geen voeding uitgezocht. Volgens mij kan ik een hele zuinige kiezen, maar ben hier niet in thuis en de best buy komt met een niet modulaire aanzetten, weet niet of dat handig is. Verder hoor ik het graag als iets niet gaat passen, dit zal mijn eerste mATX build zijn. Fan configuratie heb ik hier gevonden: https://www.reddit.com/r/...tion_change_and_a_couple/
1 achter, 3 bodem 2 boven.
Suggesties voor betere alternatieven zijn ook welkom.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!