7800X3D | B650E-F | DDR5-6000C30 64GB | RTX4070Ti | 990PRO 2TB
Vraag
Alle reacties
Dit kan niemand zien welk merk het is. Je zal op zoek moeten naar tekst op de buis, of een foto van een koppeling.
13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte
Ik lees heel vaag de letters UNI in het schild op de foto.
Mijn gok zou zijn:
Uponor UNI Pipe Plus.
Mijn gok zou zijn:
Uponor UNI Pipe Plus.
I’m not superstitious, but I am a little stitious.
Gebaseerd op deze foto is het een ronde buis
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
Ik durf nog aan te vullen dat het een witte buis betreft.pentaw1nz schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:24:
Gebaseerd op deze foto is het een ronde buis
Joe
Man Man Man. Wat doe jullie moeilijk. ZO te zien is het een verwarmingsbuis. Deze buis is eerst met 'foam isolatie', Soortgelijk aan die wat je bij Gamma enz. kunt krijgen. Dan is het verwikkeld in isolatie materiaal. Het eerste isolatie was duidelijk niet genoeg, dus maar wat meer isolatie wol omgedaan.
Er lijkt genoeg info op de buis te staan.
Is er een mogelijkheid dat je meer isolatie weghaalt en de buis iets draait?
Meestal (altijd...?) staan merk, maat, uitvoering etc wel op de buis geprint.
Is er een mogelijkheid dat je meer isolatie weghaalt en de buis iets draait?
Meestal (altijd...?) staan merk, maat, uitvoering etc wel op de buis geprint.
Live from Denmark
Als dit al moeilijk is zou ik een loodgieter bellen.
En op welke vraag is dit precies een antwoord?lunarmoon schreef op zondag 2 november 2025 @ 16:09:
Man Man Man. Wat doe jullie moeilijk. ZO te zien is het een verwarmingsbuis. Deze buis is eerst met 'foam isolatie', Soortgelijk aan die wat je bij Gamma enz. kunt krijgen. Dan is het verwikkeld in isolatie materiaal. Het eerste isolatie was duidelijk niet genoeg, dus maar wat meer isolatie wol omgedaan.
Niemand doet moeilijk. Ts stuurt een foto van een stukje van een buis waar je onvoldoende op kunt zien om af te lezen welk merk en type het is. De foto op een forum zetten verandert dat niet zoveel aan.
Gewoon een stukje netjes afsnijden van de isolatie zodat je exact kunt lezen welke buis het is, anders blijft het gokken.
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/KuJBJbnH1FJXVdh0TOgpFMzQ.jpg?f=fotoalbum_large)