Steam Wallet Gift Card - waar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RoelHeeswijk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-11 13:42
Hallo,

Met mijn team willen we een collega een Steam tegoed bon cadeau geven bij zijn afscheid.

Ik heb gekeken bij de albert heijn in het rek met cadeaubonnen, daar hebben ze vanalles van nintendo tot EA, maar geen Steam.
Ook bol.com/nedgame/gameshop/gamemania heeft ze niet, noch fysiek noch digitaal. Alleen bij GameStop heb ik kunnen vinden, maar die vereist een amerikaans factuuradres.
G2A en dergelijke vertrouw ik niet helemaal, we zouden geen code willen geven die vervolgens al gebruikt blijkt te zijn. Ik heb daar persoonlijk wel ooit eens een slechte ervaring mee gehad. Dat viel toen met enige moeite alsnog te rectificeren ("verzekerd"), maar dat vind ik voor een cadeau ongepast.

Via Steam zelf lijkt iemand alleen aan een 'friend' store credit te kunnen giften. Dat vind ik in deze situatie echter erg ongepast; ik ken deze collega persoonlijk niet eens goed, ik regel dit slechts namens het team.
Daarnaast, het hoeft geen mooi kaartje te zijn, maar wel iets dat we bij het afscheid samen met een fles wijn kunnen overhandigen. Ik heb er geen problemen mee om een code zelf te printen en in een envelop te geven, maar op een eerder of later moment geld op zijn Steam-account bij laten schrijven lijkt me niet leuk (ik zou het steam-account-naam van deze collega ook niet weten).

Weten jullie een manier waarop ik legaal aan een gift card kan komen? Fysiek danwel digitaal?

Alvast bedankt voor de reactie.

[ Voor 11% gewijzigd door RoelHeeswijk op 01-11-2025 22:07 ]

Beste antwoord (via RoelHeeswijk op 02-11-2025 10:37)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:18
Via Woolsocks kan je Steam Wallet vouchers kopen, en krijg je zelfs nog wat cashback ook. Meermaals gebruik van gemaakt laatste maanden :)

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:18
Via Woolsocks kan je Steam Wallet vouchers kopen, en krijg je zelfs nog wat cashback ook. Meermaals gebruik van gemaakt laatste maanden :)

The devil is in the details.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:57

g0tanks

Moderator CSA
Dit lijkt mij meer iets voor Shopping forum

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RoelHeeswijk
Mee eens, bedankt voor het verplaatsen

• Deadskulk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-11 12:51
Van de zomer nog een steam cadeaubon bij de Aldi gehaald van 20 euro.
Misschien dat Mediamarkt, Primera of bruna het ook nog heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door Deadskulk op 01-11-2025 22:25 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Klippy

Still Game

Mja, ik doe ze ook regelmatig cadeau, maar ze zijn fysiek geloof ik nergens meer te krijgen.
Vroeger bij Mediamarkt in de winkel of (online) bij Primera gehaald. Daarna had Aldi ze een hele tijd bij de kassa, maar alleen als envelopje voor een kassabon met de code, was beter dan niks. Maar die hebben ze ook niet meer, althans niet bij mij en ik zie ze ook niet maar op de NL website.
Paar maanden terug bij GamecardsDirect online gekocht en maar geprint.... er zijn meerdere sites, maar veelal met hoge "verwerkingskosten". Deze was redelijk of gratis en zit fysiek in NL.

[ Voor 15% gewijzigd door Klippy op 01-11-2025 22:26 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ben ik het niet geheel mee eens. :P Ik schuif het topic door naar Spielerij - Problemen & Vragen

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• RoelHeeswijk
Bedankt, ik heb Woolsocks gebruikt. Niet een bedrijf dat mij aanspreekt, maar de code lijkt in orde.
Pagina: 1