Scherm voor de Xbox series X

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Alyssa_Alyssa
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 07-11 17:42
Hoi allemaal!
Voor mijn partner ben ik opzoek naar een betaalbaar scherm. (rond de 200 euro)
We zijn er over uit dat het een 1440p, 27 inch scherm moet zijn. Nu blijkt het dus dat de Xbox alleen 60Hz of 120Hz ondersteunt. (kwamen we dus achter na de aankoop van iiyama G-Master GB2745QSU-B2 die 100Hz is...En nu moet er dus op 60Hz gespeeld worden.) Is het dit model beter/goed genoeg? : iiyama G-Master GB2741QSU-B1
En heeft iemand nog betere alternatieven? Ik hoor het graag. Bedankt!

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Er is nog een wat sneller en beter paneel als je voor Iiyama gaat:

uitvoering: Iiyama G-Master G2770QSU-B6 Zwart

Qua specs lijkt het een prima optie in die prijsklasse. De meeste andere schermen rond die prijs zijn inferieur qua responstijd en helderheid.

I reject your reality and substitute my own

• Alyssa_Alyssa
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 07-11 17:42
@nelizmastr Bedankt voor je antwoord! Het hoeft zeker geen Iiyama te zijn als er een beter scherm van een ander merk is. Maar deze ziet er zeker goed uit en is binnen budget.

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:42
Waar je wel rekening mee wilt houden is of de monitor ook VRR ondersteunt op 120hz via hdmi. Mijn 1440p 144hz monitor doet dit bijvoorbeeld niet.
uitvoering: Alienware AW2724DM Zwart heeft op native 1440p VRR support met de Series X. Ook ondersteunt het 4k downscaled (60hz) met VRR

Edit: zie dat er een nieuwere goedkopere variant is die het ook ondersteunt uitvoering: Alienware AW2725DM Zwart (hij is bij Dell zelf goedkoper dan hier in de pricewatch)

[ Voor 25% gewijzigd door Miyazono op 03-11-2025 12:48 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora.

Move VB -> CKA

Oslik blyat! Oslik!