Ik heb een Bambu Lab H2S printer en probeer een vierkant kader te printen (buitenmaat 11 cm breed, randen zijn 4mm en de dikte is 3mm, echter krijg ik de bovenste afwerklaag niet goed. Ik heb allerlei ironing settings al geprobeerd. Op 60 speed en 25 flow het "beste" (minst slechte) resultaat. 2 lengtes zijn goed omdat de printkop daar 1 lange haal maakt (zie foto bij punt 1), de andere 2 lengtes (zie foto bij punt 2) worden in hele korte stukjes geprint in de breedte (zelfde orientatie als de lengtes bij 1), maar daar wordt het niet netjes. Die lijken mat te zijn en de lengtes bij 1 zijn semi gloss. Doel is alles zoals 1.
:strip_exif()/f/image/CBENZihxQkh9FkEabfXpdbJQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SVbQn4REEzHAd7Heb3Ceow3v.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de prints ook al schuin gelegd (moet daar nog wel tweaken met de flow want zitten nog gaatjes in). Dat heb ik dit effect niet maar krijg ik op 2 hoeken (waar de printkop begint en eindigt) een afwijking. Dit zal vast komen doordat de kop daar steeds sneller beweegt. Ik heb dus ook al met de setting "small perimiter threshold" gespeeld om aan te geven dat wanneer iets smaller is dan 10mm dat hij dan rustiger moet printen, maar ook dit bood geen oplossing.
Iemand een idee welke setting ik moet tweaken om alle randen netjes te krijgen?
:strip_exif()/f/image/CBENZihxQkh9FkEabfXpdbJQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SVbQn4REEzHAd7Heb3Ceow3v.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de prints ook al schuin gelegd (moet daar nog wel tweaken met de flow want zitten nog gaatjes in). Dat heb ik dit effect niet maar krijg ik op 2 hoeken (waar de printkop begint en eindigt) een afwijking. Dit zal vast komen doordat de kop daar steeds sneller beweegt. Ik heb dus ook al met de setting "small perimiter threshold" gespeeld om aan te geven dat wanneer iets smaller is dan 10mm dat hij dan rustiger moet printen, maar ook dit bood geen oplossing.
Iemand een idee welke setting ik moet tweaken om alle randen netjes te krijgen?
:strip_exif()/f/image/ZjVijtbUNSR5FPqFtA5vv4U1.jpg?f=fotoalbum_large)