Hallo allemaal,
Ik loop tegen een hardnekkig probleem aan met mijn desktop-pc. Bij het opstarten krijg ik direct het volgende blauwe scherm te zien:
Automatisch herstel Uw pc is niet juist opgestart.
Druk op "Opnieuw opstarten" om uw pc opnieuw te starten, of kies "Geavanceerde opties" om andere herstelopties te proberen.
Het probleem is dat mijn muis en toetsenbord op dit scherm niet reageren. Hierdoor kan ik niets selecteren of uitvoeren.
Wat ik al geprobeerd heb:
* Opstarten via een herstel-usb → zelfde probleem, geen reactie van muis/toetsenbord.
* Beide apparaten getest op mijn laptop → werken daar prima.
* Een oud toetsenbord met PS/2-aansluiting geprobeerd → ook geen resultaat.
* BIOS gereset door de CMOS-batterij 10 minuten te verwijderen → geen effect.
Toch blijven muis en toetsenbord onbruikbaar zodra Windows probeert te herstellen.
Wanneer ik in mijn BIOS zit werken m’n muis en keyboard wel
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik loop tegen een hardnekkig probleem aan met mijn desktop-pc. Bij het opstarten krijg ik direct het volgende blauwe scherm te zien:
Automatisch herstel Uw pc is niet juist opgestart.
Druk op "Opnieuw opstarten" om uw pc opnieuw te starten, of kies "Geavanceerde opties" om andere herstelopties te proberen.
Het probleem is dat mijn muis en toetsenbord op dit scherm niet reageren. Hierdoor kan ik niets selecteren of uitvoeren.
Wat ik al geprobeerd heb:
* Opstarten via een herstel-usb → zelfde probleem, geen reactie van muis/toetsenbord.
* Beide apparaten getest op mijn laptop → werken daar prima.
* Een oud toetsenbord met PS/2-aansluiting geprobeerd → ook geen resultaat.
* BIOS gereset door de CMOS-batterij 10 minuten te verwijderen → geen effect.
Toch blijven muis en toetsenbord onbruikbaar zodra Windows probeert te herstellen.
Wanneer ik in mijn BIOS zit werken m’n muis en keyboard wel
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt voor het meedenken!