Hi, ik ben alles behalve een handige DIY klusser. Vandaar dat ik hoop dat iemand hier mij van advies kan voorzien.
Ik heb een tv-meubel gekocht dat ik kraag aan deze muur wil ophangen:
:strip_exif()/f/image/o0G3ozaqhNDQijNlr5RJU99e.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter weet ik niet of dit hier kan. Ik heb links stopcontact en tv-aansluiting, rechts een dimmer. Ik ben met een leidingzoeker van de Gamma langs de muur gegaan. En vrijwel overal geeft ‘ie een rood / oranje signaal. Vanaf de onderkant tot ongeveer de hoogte van het linker stopcontact. Dus ik durf er eigenlijk niet zomaar in te boren. Maar ik weet niet zo goed wat het risico is. En wat de kans is dat er iets misgaat.
Het is een dunne muur, van zo’n 8 cm dik. En ik heb het idee dat ‘ie rood afslaat, omdat aan de andere kant van de muur een verwarming zit.
:strip_exif()/f/image/I1p7e7WUsyJ70s9HMFiRUHBG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GxOeV5y1PlhQ4AyJo9GSt8aO.jpg?f=fotoalbum_large)
Is er iemand die hier advies over kan geven?
Ik heb een tv-meubel gekocht dat ik kraag aan deze muur wil ophangen:
:strip_exif()/f/image/o0G3ozaqhNDQijNlr5RJU99e.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter weet ik niet of dit hier kan. Ik heb links stopcontact en tv-aansluiting, rechts een dimmer. Ik ben met een leidingzoeker van de Gamma langs de muur gegaan. En vrijwel overal geeft ‘ie een rood / oranje signaal. Vanaf de onderkant tot ongeveer de hoogte van het linker stopcontact. Dus ik durf er eigenlijk niet zomaar in te boren. Maar ik weet niet zo goed wat het risico is. En wat de kans is dat er iets misgaat.
Het is een dunne muur, van zo’n 8 cm dik. En ik heb het idee dat ‘ie rood afslaat, omdat aan de andere kant van de muur een verwarming zit.
:strip_exif()/f/image/I1p7e7WUsyJ70s9HMFiRUHBG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GxOeV5y1PlhQ4AyJo9GSt8aO.jpg?f=fotoalbum_large)
Is er iemand die hier advies over kan geven?
:strip_exif()/f/image/a7CcmKA27Ck8TDKt4kcs9Ahk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a91o2Ci5NkMHrnHTTcqYzhGP.jpg?f=fotoalbum_large)