Instellingen Audacity 3.7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jan Ambers
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-11 10:25
Mijn vraag: Gisteren laptop aangesloten zonder erg erin te hebben zijn m'n instellingen fjoetsi...
Hoe stel ik die opnieuw juist in?
Nu blijft de microfoon aan te blijven staan

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beste @Jan Ambers

We missen hier een heleboel informatie. Bedoel je de instellingen van het programma Audacity zelf? Dan is dit geen audiovraag maar een softwarevraag. Hetzelfde geldt voor Windows (of Linux of Apple) als je het over de algemene geluidsinstellingen op je laptop hebt. Als je microfoon niet reageert op aan/uit zetten, dan zou ik beginnen met eens in die instellingen te kijken.

Voorzie je topicstart van alle relevante informatie.
  • Welke laptop?
  • Welke instellingen bedoel je precies?
  • Wat is er veranderd sinds het vorige gebruik?
  • Tijdens welk gebruik merkte je het op?
  • Wat is je besturingssysteem van de laptop?
  • Is dat besturingssysteem up to date?
  • Is de firmware van je microfoon/geluid up to date?
  • Doet het probleem zich ook voor als je Audacity uitzet, verwijdert of opnieuw installeert?
  • Wat had je zelf al gevonden rondom dit onderwerp?
  • Waarom werkte dat niet?
  • Enz. enz.
Mijn moderatorcollega's en de medeforumgebruikers in het client software subforum hebben mogelijk allerlei aanvullende vragen.

Ik wil je wel meegeven dat die vragen niet optioneel zijn. Gezien eerdere berichten hier op het forum, mist er bij jouw topicstarts geregeld een heleboel informatie. Hoe beter je het probleem kunt omschrijven, hoe toepasselijker de hulp ook zal zijn.

Ik heb je topic nu verplaatst naar het subforum waar je vraag waarschijnlijk beter op zijn plek is.

Your Friendly Neighborhood Moderator