Ik heb op dit moment nog pc met 8GB, Intel I5 4440, 310 Ghz. Met een HD Graph. 4600 (113mb)
Al tijden kan ik geen games meer spelen die ik leuk vind.... maar nu hij ook geen windows 11 kan installeren, wordt het echt tijd voor nieuw!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het is mijn werk-pc, waar ik ook wel een game op wil spelen. Ik speel graag FPS-games. (BF/titanfall e.d.)
Het liefst FPS met verhaal, single player. Het hoeven niet de nieuwste te zijn. Ook strategy games (zoals o.a. C&C) vind ik leuk.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
Ik lees al over 1440p . Ik denk dat dit ongeveer is wat ik zoek (?) 1080 zou ik op zich ook nog prima vinden, als de nieuwere games dat ook nog steeds kunnen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 750 - € 1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Ik zoek nog wel een bijpassend beeldscherm met camera/geluid. Tenminste 27". Gezien de afstand op bureau niet veel groter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows besturingssysteem. Office heb ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet per sé. Hij staat onder mijn bureau. Er is dus voldoende ruimte.
            Al tijden kan ik geen games meer spelen die ik leuk vind.... maar nu hij ook geen windows 11 kan installeren, wordt het echt tijd voor nieuw!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het is mijn werk-pc, waar ik ook wel een game op wil spelen. Ik speel graag FPS-games. (BF/titanfall e.d.)
Het liefst FPS met verhaal, single player. Het hoeven niet de nieuwste te zijn. Ook strategy games (zoals o.a. C&C) vind ik leuk.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
Ik lees al over 1440p . Ik denk dat dit ongeveer is wat ik zoek (?) 1080 zou ik op zich ook nog prima vinden, als de nieuwere games dat ook nog steeds kunnen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 750 - € 1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Ik zoek nog wel een bijpassend beeldscherm met camera/geluid. Tenminste 27". Gezien de afstand op bureau niet veel groter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows besturingssysteem. Office heb ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet per sé. Hij staat onder mijn bureau. Er is dus voldoende ruimte.
[ Voor 3% gewijzigd door margriet1971 op 01-11-2025 11:57 ]