Prog/shortcut/script maken dat via de Taakplanner wordt uitgevoerd, dat de volgende opdracht geeft:
C:\Windows\Rundll32.exe shell32.dll,SHExitWindowsEx 5
C:\Windows\Rundll32.exe shell32.dll,SHExitWindowsEx 5
Verwijderd
Is er ook een mogelijkheid om automatisch Windows af te sluiten als bv Winamp alle nummers uit de playlist heeft geplayed?
'k heb laatst zo'n ding gemaakt (zoiets als wat Razor Blade zei) maar die meot nog ff ge 'exe' d worden... 't zijn nu nog source files 
Oh, en voordat je het wil hebben: Ik kan hem nu niet compilen omdat ik de komende week niet bij die PC kan komen...
Oh, en voordat je het wil hebben: Ik kan hem nu niet compilen omdat ik de komende week niet bij die PC kan komen...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Hey RainManX,
In welke taal?? Anders compileren we hem zelf toch
Maareh, dat kan gewoon in de taakplanner met "runDLL user,exitwindows" of iets in die richting.
Dat gebruik ik ook, en het werkt perfect. Je kunt dan gewoon de tijd ingeven waneer je je computer uit wilt zetten.
In welke taal?? Anders compileren we hem zelf toch
Maareh, dat kan gewoon in de taakplanner met "runDLL user,exitwindows" of iets in die richting.
Dat gebruik ik ook, en het werkt perfect. Je kunt dan gewoon de tijd ingeven waneer je je computer uit wilt zetten.
Mischien is dit iets? http://www.dworld.de /
Je moet gewoon een shutdowntimertje van internet downloaden, stel de tijd in en windows en je Pc gaat naa die tijd automatisch uit!
Pagina: 1