Media Player Classic - Home Cinema 2.5.4

Pagina: 1
Acties:

• Prince
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-11 14:18
Artikel: download: Media Player Classic - Home Cinema 2.5.4
Auteur: @Drobanir

Beste Redactie, zouden we iets kunnen doen aan de omschrijving bij de software "Media Player Classic: Home Cinema"?

Zie mijn post.

De omschrijvig van MPC-HC stoort me al enige tijd. Het gaat om de software niet wie ze maakt.
Er staat
In juli 2017 is versie 1.7.13 van Media Player Classic - Home Cinema uitgekomen en gaven de ontwikkelaars aan dat zij verder geen nieuwe versies meer uit zouden brengen. De broncode is echter opensource en een ontwikkelaar die onder de naam clsid bij de website Doom9 bekendstaat en zelf lange tijd bij MPC-HC betrokken was, brengt nu af en toe nieuwe, 'onofficiële' versies uit.
Dat is dus al 8 jaar geleden.
Als je hier kijkt, zie je dat de ontwikkelaars van 1.7.13 het zelf hebben overgenomen van de 'echte' oorspronkelijke ontwikkelaar (Gabest) in 2008. De laatste ontwikkelaar is dus al bijna even lang bezig als de vorige.
Hij brengt regelmatig updates uit (kijk maar naar de changelog). Wanneer krijgt hij het respect dat wij hem gewoon de huidige ontwikkelaar noemen? Na bijna een decennia mag dat wel eens gebeuren.

Kunnen we desnoods niet gewoon de uitleg van de software overnemen die op de 'oude' website staat?
MPC-HC is an extremely light-weight, open source media player for Windows®. It supports all common video and audio file formats available for playback. We are 100% spyware free, there are no advertisements or toolbars.
Of nog beter; de uitleg die op de Github staat van de man die het al bijna 10 jaar up-to-date houdt:
Media Player Classic - Home Cinema (MPC-HC) is a free and open-source video and audio player for Windows. It is famous and loved for its simple and effective user interface, providing an excellent user experience. It offers a huge amount of functionality. Being a DirectShow player, it also allows flexibility and extensibility through third party filters.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 15:28

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Je hebt een goed punt, het was hoog tijd om de omschrijving aan te passen. Bij deze. :)

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).