Vraag
Alle reacties
Weet je waar de keuken vandaan komt? Daar vragen.
Wordt anders erg lastig. Het zal een melamine laagje zijn.
Als dat allemaal moeilijk of kostbaar klinkt, ik weet niet hoe oud het allemaal is, maar vullen met een deftig (hout)plamuur en matchende grijze verf vinden, je gaat het zien als je er op let, maar misschien wel alleen dan.
Wordt anders erg lastig. Het zal een melamine laagje zijn.
Als dat allemaal moeilijk of kostbaar klinkt, ik weet niet hoe oud het allemaal is, maar vullen met een deftig (hout)plamuur en matchende grijze verf vinden, je gaat het zien als je er op let, maar misschien wel alleen dan.
Het lijkt op (geperst) hout met daarop een kunststof laagje, zoals @Wilke terecht aangeeft, een melamine laagje. Nou zijn aanrechtbladen vaak 'maatwerk' en dat is wellicht een geluk bij een ongeluk. Ik verwacht namelijk dat de keukenleverancier je mogelijk van een nieuw stukje kantenband kan voorzien. Bij IKEA bladen krijg je bijvoorbeeld een stukje kantenband erbij zodat het blad af te werken is.
Met een nieuw stukje kantenband kun je de oude kant ervan af halen en een nieuwe stukje erop zetten.
Als je daar niet aan wilt beginnen inderdaad vullen en verven. Bijvoorbeeld met een houtplamuur of houtlijm. Dat is een snelle, simpele oplossing.
Met een nieuw stukje kantenband kun je de oude kant ervan af halen en een nieuwe stukje erop zetten.
Als je daar niet aan wilt beginnen inderdaad vullen en verven. Bijvoorbeeld met een houtplamuur of houtlijm. Dat is een snelle, simpele oplossing.
Neem eens contact op met novanet, die kunnen een hoop fixen.
Wise enough to play the fool
Zou het met een hardwax reparatiesetje proberen.
https://www.amazon.nl/Har...047424&psc=1&gad_source=1
https://www.amazon.nl/Har...047424&psc=1&gad_source=1
Als ik die foto goed bekijk lijkt het wel of het kantenband zelf ook los is gekomen, dus is je probleem groter dan een klein stukje wat is afgebroken. Dan gewoon op zoek naar nieuw kantenband en het oude er met een föhn of oud strijkijzer eraf zien te krijgen en dan zorgen voor een mooie nieuwe naad aan de bovenkant.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/3p8tsKJlDlYO2TA2s8Wdq5kQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9TR5zXg230sGyCJXw8aqBpqI.jpg?f=fotoalbum_large)