3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ik heb nog een 16x Toshiba liggen. Maar die oude dingen lusten vaak niet alle CDR-media, en MultiSession hebben ze ook nog nooit van gehoord.
Er zijn ook programmaatjes die je "helicopter"-cd drive kunnen terugschakelen naar een normaal rustig achtergrond geluidje.
cd-bremse is daarin echt heel handig, en bovendien is er gratis een werkende versie te downloaden (en voor een flesje pepsi-light kan je hem registreren
)
Omdat je dit programma snel kan aan en uitzetten, heb je zo een snelle, en een langzame drive in een (minder warmte in je kast, meer tweakmogelijkheden;))
Luxx
cd-bremse is daarin echt heel handig, en bovendien is er gratis een werkende versie te downloaden (en voor een flesje pepsi-light kan je hem registreren
Omdat je dit programma snel kan aan en uitzetten, heb je zo een snelle, en een langzame drive in een (minder warmte in je kast, meer tweakmogelijkheden;))
Luxx
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Ik heb nog steeds m'n hitachi 7x (ja, 7 speeds bestaan dus) in m'n pc zitten. Dit is de 3e pc waar ik hem in heb zitten. Nooit echt een reden gehad om hem te upgraden. Zo vaak copy ik geen complete cd's, en als ik dat doe doe ik het gewoon via m'n "snelle" 12*10*32 liteon fikker met wel 12 speed
.
Dat ding gaat m'n pc niet uit voordat ie het niet meer doet (en hij is al 3+ jaar oud)..
Dat ding gaat m'n pc niet uit voordat ie het niet meer doet (en hij is al 3+ jaar oud)..
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Wat ook een "dure" oplossing is om rust te behouden maar toch een hoge snelheid is een kenwood true-x drive.
Zelf heb ik er een van 72 speed. Leest dus echt snel en is net zo stil als een oude 8 speed drive. Wat een rust.....
Ik heb de drive vorig jaar op de beurs in Utrecht gekocht voor een veel lagere prijs als nu, dus best wel geluk gehad.
Zelf heb ik er een van 72 speed. Leest dus echt snel en is net zo stil als een oude 8 speed drive. Wat een rust.....
Ik heb de drive vorig jaar op de beurs in Utrecht gekocht voor een veel lagere prijs als nu, dus best wel geluk gehad.
Hij heeft ook nog is een suprsnelle toegangstijd...Als ik me RA2 cd erin pleur, dan staat dat schermpje er binnen 1,5 seconden !!! Tis een Goldstar.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Deze had ik gratis van schoolOp woensdag 19 september 2001 15:13 schreef TAG_Speedy het volgende:
Koop een Plextor 40x, stil, supersnel en hij vreet zowat alles
Ecodan warmtepomp
Herrie? Wasseggie? Ff mijn 12cm's uitzetten hoor
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Ja Plextor Roeleert..
Ik werk er al 4 jaar mee..
Alleen jammer dat ie zo'n klote access time heeft.
vooral als je aan het diabloen bent is dat lastig.
Dan kan je wel met plextor manager de spintime op oneindig zetten, maar dan heb je een bult herrie.
lijkt me pc wel een apache gevechts heli of zo
Ik werk er al 4 jaar mee..
Alleen jammer dat ie zo'n klote access time heeft.
vooral als je aan het diabloen bent is dat lastig.
Dan kan je wel met plextor manager de spintime op oneindig zetten, maar dan heb je een bult herrie.
lijkt me pc wel een apache gevechts heli of zo
zeker "geleend" (voor 10 jaar)Op woensdag 19 september 2001 22:47 schreef JT het volgende:
[..]
Deze had ik gratis van schoolIs school toch nog ergens goed voor
Pagina: 1