Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
misschien heeft dat ding maar een levensduur om 50 cd's te branden!
jeez, als je nu al zulke aantallen brand, dan kan je beter een Plexie of ander topmerk kopen..
terug naar de Mediamarkt!
Hun hoogopgeleid, kundig en klantvriendelijk personeel
zal je snel uit de brand(!) helpen...
(je snapt wel dat ik het niet zo heb op die Mediamarkt,
'k dat personeel 's een uurtje geobserveerd, nou als ik zulk personeel had, dan zouden ze het niet langer dan een uur uithouden! maar ja, als je de prijs laag wil houden, dan is goed personeel niet belangrijk, denk ik..)
jeez, als je nu al zulke aantallen brand, dan kan je beter een Plexie of ander topmerk kopen..
terug naar de Mediamarkt!
Hun hoogopgeleid, kundig en klantvriendelijk personeel
zal je snel uit de brand(!) helpen...
'k dat personeel 's een uurtje geobserveerd, nou als ik zulk personeel had, dan zouden ze het niet langer dan een uur uithouden! maar ja, als je de prijs laag wil houden, dan is goed personeel niet belangrijk, denk ik..)
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
Denk dat het een probleem is waar het de smering van de drive betreft, hadden wel meer branders last van. Maar je hebt nog garantie, dus maar weer terug ermee.
ik denk het ook niet neeOp dinsdag 18 september 2001 23:39 schreef BadMotha het volgende:
How bad is it on a scale from one to Spurs
Nou ik heb m trug gebracht naar mediamarkt kan wel een maand duren voordat ie trug komt .....
Een vent van mediamarkt had m daar ook nog getest daar deed ie nog minder
beterz
Een vent van mediamarkt had m daar ook nog getest daar deed ie nog minder
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
jeez, zo'n ding wordt normaal gesproken gewoon omgeruild...
de Mediamarkt krijgt er toch een nieuwe voor terug!!
bij LG gaan ze dat ding echt niet openhalen en solderen hoor!
laten ze je ook nog een maand zonder brander zitten,
kost je ook weer een maand garantie!
je moet regelen dat ze op de reparatiebon, als ie terug is,
zetten dat je weer een jaar garantie hebt!!
de Mediamarkt krijgt er toch een nieuwe voor terug!!
bij LG gaan ze dat ding echt niet openhalen en solderen hoor!
laten ze je ook nog een maand zonder brander zitten,
kost je ook weer een maand garantie!
je moet regelen dat ze op de reparatiebon, als ie terug is,
zetten dat je weer een jaar garantie hebt!!
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
welke type LG brander gaat het om ?? Ben namelijk van plan om ook een LG te kopen.... zie http://www.lgeus.com/Product/CD/ced_8120b.aspOp dinsdag 18 september 2001 23:31 schreef Flat_erik het volgende:
Ik heb dus die LG brander van de mediamarkt /knip
volgens mij de 8080bOp zaterdag 22 september 2001 14:45 schreef binknl het volgende:
[..]
welke type LG brander gaat het om ?? Ben namelijk van plan om ook een LG te kopen.... zie http://www.lgeus.com/Product/CD/ced_8120b.asp
hoewel ik de 8081b kreeg
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Heb een tijdje terug ook die LG gehad, 2 van geprobeerd, ook van Mediamarkt. Had steeds last van tikken in muziekCD's,gebruikte het bijgeleverde Easy CD Creator 4.02,
Ook als ik de brander de DAE liet doen deed dit probleem zich voor. Het merkwaardige was dat de tikken bij elk van de LG's weer anders waren. Heb nu een Ricoh brander en die heb ik eerst even met hetzelfde ECDC gebruikt en geen tikje gehoord.
Ook als ik de brander de DAE liet doen deed dit probleem zich voor. Het merkwaardige was dat de tikken bij elk van de LG's weer anders waren. Heb nu een Ricoh brander en die heb ik eerst even met hetzelfde ECDC gebruikt en geen tikje gehoord.
Pagina: 1