We hebben een nieuwe woning gekocht van 800k en willen onze huidige Florius-hypotheek van € 200.000 met 0,9% rente meenemen.
Onze situatie:
* Huidige woning rust lening op van Florius 200k en eigen BV 200k verwachte opbrengst is 500k
* Mijn vriendin is in loondienst, ik heb een eigen BV
* We hebben 500k eigen spaargeld wat we willen inleggen
* We hoeven geen overbruggingshypotheek of extra lening
* We hebben nog 4+ maanden tot de overdracht
Gewenste situatie:
* We willen de Florius hypotheek van 200k en 0,9% rente oversluiten naar de nieuwe woning.
Nu komt onze huidige hypotheekadviseur met een pakket aan van € 3.750,- voor advies en bemiddeling. Onze vraag: Kan dit bij Florius execution only, dus alleen de oversluiting regelen zonder het volledige adviespakket van €3.750? Ervaringen en tips hierover zijn welkom!
Onze situatie:
* Huidige woning rust lening op van Florius 200k en eigen BV 200k verwachte opbrengst is 500k
* Mijn vriendin is in loondienst, ik heb een eigen BV
* We hebben 500k eigen spaargeld wat we willen inleggen
* We hoeven geen overbruggingshypotheek of extra lening
* We hebben nog 4+ maanden tot de overdracht
Gewenste situatie:
* We willen de Florius hypotheek van 200k en 0,9% rente oversluiten naar de nieuwe woning.
Nu komt onze huidige hypotheekadviseur met een pakket aan van € 3.750,- voor advies en bemiddeling. Onze vraag: Kan dit bij Florius execution only, dus alleen de oversluiting regelen zonder het volledige adviespakket van €3.750? Ervaringen en tips hierover zijn welkom!