Maar hij plaats een "gevraagd" advertentie en hij heeft zelf na 120 uur nog niet gereageerd op mijn DM.
Zodra ik de review plaats krijg ik wel een reactie waarbij er zelfs gemeld/geschreven wordt dat hij de advertentie vergeten is.
Als ik de regels goed begrepen heb dan heeft de 72 uur regel toch betrekking op het eerste contact n.a.v. het plaatsen van een advertentie en (het uitblijven van) een reactie daarop?
Tweakers.net heeft zelf de 72-uur regel aangesteld. 
Omdat men tijdig hun advertentie/DM moet monitoren/reageren nadat ze een advertentie hebben geplaatst.
Vervolgens mogen mensen dan een review terugplaatsen als iemand geen zaken meer wilt doen n.a.v. slechte/geen communicatie in het eerste contact?
Ik begrijp niet dat meneer mij dan mag beoordelen als het niet over mijn advertentie gaat!
Ik wens geen verder contact met zo iemand en daar ga ik ook geen zaken mee doen, daarvoor is er geen vertrouwensbasis.
Ik verzoek hierbij nogmaals om de wraakreview van mijn account te verwijderen.
Wat ik eventueel wel wil voorstellen is dat mijn review aangepast wordt met het feit dat medetweaker na mijn review/120 uur ineens toch wel gereageerd had op de DM.

[
                        Voor 36% gewijzigd door
                                                     HugoBoss1985                                                 op 01-11-2025 10:26
                                            ]