Ik zoek een?
Soundbar, zonder subwoofer.
Wat is je budget?
200-800.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV/film kijken/gamen.
Samsung Qled 65” tv, PS5?
Wat heb je zelf al gevonden?
Bose, Sennheiser, Samsung, Sonos, reviews over van alles focussen op vanalles, maar niemand is het met elkaar eens.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik gebruik momenteel de speakers in mijn TV, en het is wel matig, maar kan natuurlijk een stuk beter. Ook vind ik het lastig dat ik nergens echt objectieve vergelijkingen van specs kan lezen.
Wellicht hebben jullie adviezen in verschillende prijsklassen, zoals in de Best Buy Guides?
€50-€250, €250-€500, €500-€750, €750-€1000, >€1000
En tevens graag jullie meningen of het de moeite is om op Black Friday / Cyber Monday kortingen te wachten.
Soundbar, zonder subwoofer.
Wat is je budget?
200-800.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV/film kijken/gamen.
Samsung Qled 65” tv, PS5?
Wat heb je zelf al gevonden?
Bose, Sennheiser, Samsung, Sonos, reviews over van alles focussen op vanalles, maar niemand is het met elkaar eens.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik gebruik momenteel de speakers in mijn TV, en het is wel matig, maar kan natuurlijk een stuk beter. Ook vind ik het lastig dat ik nergens echt objectieve vergelijkingen van specs kan lezen.
Wellicht hebben jullie adviezen in verschillende prijsklassen, zoals in de Best Buy Guides?
€50-€250, €250-€500, €500-€750, €750-€1000, >€1000
En tevens graag jullie meningen of het de moeite is om op Black Friday / Cyber Monday kortingen te wachten.