eindelijk ook een gba.. 
en mario kart erbij, ben alweer gelijk helemaal hoocked.
welk spel is nog meer een aanbeveling??
en mario kart erbij, ben alweer gelijk helemaal hoocked.
welk spel is nog meer een aanbeveling??
njah....die heb ik al op mun pc gespeeld met emulator en ik vondt 'm niet echt kewl (maar ik hou zo wie zo niet zo van dat soort spellen)Op dinsdag 18 september 2001 23:35 schreef Pirm1 het volgende:
THPS2
Verwijderd
Nope. Kuru Kuru Kururin.Op woensdag 19 september 2001 00:02 schreef SCaffa het volgende:
Kuri Kuri Kururin (zo typ je dat right?)
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Zeker wel een heel vet spel, ik doe normaal alleen spellen als CS op af en toe eens racen, maar deze vond zelfs ik bruut :y)Op dinsdag 18 september 2001 23:35 schreef Pirm1 het volgende:
THPS2
Verwijderd
tja kweenie of ik het mag vragen maar hoe heet die simulator en ev. waar hebbie em vandaan.Op dinsdag 18 september 2001 23:38 schreef webskipper het volgende:
[..]
njah....die heb ik al op mun pc gespeeld met emulator en ik vondt 'm niet echt kewl (maar ik hou zo wie zo niet zo van dat soort spellen)
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Vaak gebruikte emulators:Zou mooi zijn als ik straks via ICQ mysterieus te weten zou komen waar die emulators staan.
haha ok danOp woensdag 19 september 2001 13:22 schreef CommDante het volgende:
Vragen naar de naam mag zeker wel, maar ik geloof dat modjes emulators zien als warez, dus dat zal je iets taktischer moeten vragen...
bv:
[..]
Vaak gebruikte emulators:
Boycott Advance
Visual boy advance
DreamGBA
Virtual Gameboy Advance
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Ik dacht nog zo dat het goed was!!!Op woensdag 19 september 2001 09:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Kuru Kuru Kururin.
Ga je schamen!
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq