Toon posts:

Eindelijk....GBA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk ook een gba.. :)
en mario kart erbij, ben alweer gelijk helemaal hoocked.

welk spel is nog meer een aanbeveling??

Verwijderd

THPS2 :D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 23:35 schreef Pirm1 het volgende:
njah....die heb ik al op mun pc gespeeld met emulator en ik vondt 'm niet echt kewl (maar ik hou zo wie zo niet zo van dat soort spellen)

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Super mario Advance
Castlevania
Kuri Kuri Kururin (zo typ je dat right? :P )
GT advance (snel uitgespeelt maar wel cool :) )
Mario kart maar die hebbie al :) TOP SPEL!!!

Ik heb ze allemaal zelf en vindt ze allemaal vet tof :) FZero is ook aardig cool vooral multi :)

Verwijderd

Mario kart rules maar dat is een kindersentiment. Euh ja mario blijf ik ook wel goed vinden, die hoor je standaart te hebben vind ik bij welk nintendo sys. ook. heb Streetfighter 2 ja voor 200 piek import gekocht. Blijf wel leuk lekker rulen met ken en ryu. Gt advance ja wel geinig je kleine garage en heb ook castlevania lekker spannend met het spoky muziek van ze. Ja wacht eigenlijk op tekken en zelda. Maar die GameBoyAdvance is wel aan te raden heb vandaag weer een vriend van me hooked up gemaakt aan mario kart. hehe lekker multi-playen met ze vieren oh kan nie wachten gewoon. :)

• Whuzz
  • Laatst online: 10-02 08:36

Whuzz

Dodgeball!

Op woensdag 19 september 2001 00:02 schreef SCaffa het volgende:
Kuri Kuri Kururin (zo typ je dat right? :P )
Nope. Kuru Kuru Kururin.
Ga je schamen! :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Ben het met bovenstaande wel aardig eens ja.

Weet iemand wanneer de enorme hoeveelheid cartridges die op de amerikaanse markt te koop zijn hier naar toe komen?

Heb zelf gehoord van december, maar heb dat niet bevestigd.

Het gaat mij vooral om Namco Museum voor de Advanced: met Ms.Pac-Man, Galaxians, Galaga en (die mag weg) Pole Position. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Rayman of zo is ook VET

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
ja Rayman heb ik ook en dat vind ik ook een tof spel, leuke gameplay, ziet er mooi uit, is gewoon leuk.

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Topicstarter
denk da'k rayman maar eerst een ga kopen... die ken ik ook ngo v/d pc

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 23:35 schreef Pirm1 het volgende:
Zeker wel een heel vet spel, ik doe normaal alleen spellen als CS op af en toe eens racen, maar deze vond zelfs ik bruut :y)

Verwijderd

Ook ik speel THPS met veel plezier!

maar ik ga ook nog voor het weekend Mario Kart kopen! hij lijkt me echt heel goed! *D

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op dinsdag 18 september 2001 23:38 schreef webskipper het volgende:

[..]

njah....die heb ik al op mun pc gespeeld met emulator en ik vondt 'm niet echt kewl (maar ik hou zo wie zo niet zo van dat soort spellen)
tja kweenie of ik het mag vragen maar hoe heet die simulator en ev. waar hebbie em vandaan.
ff serieus ik zit te denken om een GBA te kopen maar wil eerst weten hoe de spellen eruit zien en hoe speelbaar ze zijn. vandaar :)

mag het niet dan: mijn exuses

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

Vragen naar de naam mag zeker wel, maar ik geloof dat modjes emulators zien als warez, dus dat zal je iets taktischer moeten vragen...

bv:
Zou mooi zijn als ik straks via ICQ mysterieus te weten zou komen waar die emulators staan.
Vaak gebruikte emulators:

Boycott Advance
Visual boy advance
DreamGBA
Virtual Gameboy Advance

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op woensdag 19 september 2001 13:22 schreef CommDante het volgende:
Vragen naar de naam mag zeker wel, maar ik geloof dat modjes emulators zien als warez, dus dat zal je iets taktischer moeten vragen...

bv:
[..]

Vaak gebruikte emulators:

Boycott Advance
Visual boy advance
DreamGBA
Virtual Gameboy Advance
haha ok dan
thnx
zal er aan denken volgende x :))

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:22
Kijk op zich vind ik dit wel kunnen , jij vraagt gewoon naar een naam van een software product. Maarja, je geeft al aan dat je niet een GBA hebt dus eigenlijk mag dit niet.

Verwijderd

Als het alleen is hoe het eruit ziet e.d. kan je ook filmpjes downen.

Websites met GBA filmpjes:
www.Gamespot.com
pocket.ign.com

Ik denk dat iedereen je wel een GBA aanraad. Het apparaatje zelf is zekers nix mis mee, het is gewoon wat voor soort spellen wil je erop spelen, die spellen moet je dus kopen...

PS check ff je ICQ.

[edit]In sommige winkels kan je ook uitproberen...dit is zeker aan te raden boven het gebruik van een emulator gezien het er op de GBA zelf alleen maar veel mooier uitziet.

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 10-02 15:20
Op woensdag 19 september 2001 09:18 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nope. Kuru Kuru Kururin.
Ga je schamen! :P
Ik dacht nog zo dat het goed was!!! :'(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb al Mario advanced.
Nu wacht ik op Zelda.. :9
Ik word inmiddels gek van het wachten op nieuwe titels dus het mag nu snel gebeuren.
Tot die tijd funktioneerd Pokemon (rood) prima. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
GT Advance, als je van racegames houdt is die erg vet, mooiste titel die ik heb (Mario Kart moet ik nog is halen)

Flickr | Lego collectie

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik heb zelf al tijdje GBA en vooral de spelletjes met hoge replay value zijn leuk. Castlevania was bijvoorbeeld heel tof spel, maar na een week spelen, heb je dat wel gezien, dan is er eigenlijk weinig meer aan. Terwijl ik bijv. nog regelmatig Kuru Kuru Kururin speel, ik heb het wel uitgespeeld, maar je wilt toch al je tijden nog verbeteren als het kan :)
Mario kart heb ik net een dag en dat is inderdaad zeer vetjes, voordat ik daar 3 sterren haal in de special cup met de 150cc kartjes ben ik wel even bezig :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Topicstarter
net bij frs wormlight en rayman besteld...nu nog ff 2 daagjes wachten en... :)
Pagina: 1