Goedenavond,
Sinds vorig jaar hebben wij een Faber comfortvloer met vloerverwarming. Ik wil de vloerverwarming weer gaan aanzetten, maar ben even helemaal de draad kwijt.
De pomp van de verdeler heeft altijd aangestaan, maar de vloerverwarming zelf niet. Voor de rest ben ik er ook niet meer aangekomen.
Kan iemand mij uitleggen wat ik nu het beste kan doen? Ik weet dat het aantal bar tussen 1.5 en 2 moet zitten, maar waar lees ik deze af? Op de bovenste ronde meter of op het zwarte dingetje (zie bijlagen)?
Hoe weet ik of ik water moet aanvullen en moet ontluchten?
Ik weet het even niet meer, hoop dat iemand me op weg kan helpen. Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/nJz8iW9TzLTzzC8uuukJ0ssx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P2RiiZJfmSxTytC0ptynjpTZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c33OUArhp2rr5KUyfCt4CIDq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MPPVyLIEPRjGaQzkdT0QAEa8.jpg?f=fotoalbum_large)
Sinds vorig jaar hebben wij een Faber comfortvloer met vloerverwarming. Ik wil de vloerverwarming weer gaan aanzetten, maar ben even helemaal de draad kwijt.
De pomp van de verdeler heeft altijd aangestaan, maar de vloerverwarming zelf niet. Voor de rest ben ik er ook niet meer aangekomen.
Kan iemand mij uitleggen wat ik nu het beste kan doen? Ik weet dat het aantal bar tussen 1.5 en 2 moet zitten, maar waar lees ik deze af? Op de bovenste ronde meter of op het zwarte dingetje (zie bijlagen)?
Hoe weet ik of ik water moet aanvullen en moet ontluchten?
Ik weet het even niet meer, hoop dat iemand me op weg kan helpen. Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/nJz8iW9TzLTzzC8uuukJ0ssx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P2RiiZJfmSxTytC0ptynjpTZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c33OUArhp2rr5KUyfCt4CIDq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MPPVyLIEPRjGaQzkdT0QAEa8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NEd6qfcZkYzQSZAYnFMGWhGX.png?f=fotoalbum_large)