Beste tweakers,
Ieder weekend speel ik Hell let loose op de pc. Diegenen die dit spel ook spelen weten dat de laatste update voor de nodige problemen heeft gezorgd, zo ook bij mij. Na eerst een UE4 crash had ik afgelopen weekend AMD driver time outs en was ik niet in staat het spel opnieuw op te starten zonder weer een directe time out.
(Ik wil niet direct het verband leggen tussen HLL en de driver problemen maar het is het enige wat ik kan bedenken)
Sinds dat moment heb ik continu de time outs, zelfs regelmatig als alleen de browser open staat. Spellen uberhaupt opstarten lukt niet meer.
De volgende zaken heb ik al ondernomen:
- System logboek laat geen meldingen zien
- Alle Windows updates zijn gedraaid
- GPU/CPU temps zijn niet verhoogd
- AMD cleanup utility gedraaid; hielp niet
- DDU gedraaid en meest recente driver geïnstalleerd; hielp niet
- Update van chipset drivers gedaan, hielp niet
Ik ben los... Heeft iemand van jullie nog een idee? Ik hoop niet dat mijn GPU stuk is, maar ik zou het bijna denken.
Hardware:
- Ryzen 7 5700X (ekwb custom loop)
- AMD Radeon RX 6800XT (ekwb custom loop)
- Gigabyte X570 Gaming X
- Be Quiet! Dark Power 12 750W
- 32GB G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN
- En nog wat opslag, fans en een netwerkadapter
Graag jullie hulp.
Groet Pieter
...
Ieder weekend speel ik Hell let loose op de pc. Diegenen die dit spel ook spelen weten dat de laatste update voor de nodige problemen heeft gezorgd, zo ook bij mij. Na eerst een UE4 crash had ik afgelopen weekend AMD driver time outs en was ik niet in staat het spel opnieuw op te starten zonder weer een directe time out.
(Ik wil niet direct het verband leggen tussen HLL en de driver problemen maar het is het enige wat ik kan bedenken)
Sinds dat moment heb ik continu de time outs, zelfs regelmatig als alleen de browser open staat. Spellen uberhaupt opstarten lukt niet meer.
De volgende zaken heb ik al ondernomen:
- System logboek laat geen meldingen zien
- Alle Windows updates zijn gedraaid
- GPU/CPU temps zijn niet verhoogd
- AMD cleanup utility gedraaid; hielp niet
- DDU gedraaid en meest recente driver geïnstalleerd; hielp niet
- Update van chipset drivers gedaan, hielp niet
Ik ben los... Heeft iemand van jullie nog een idee? Ik hoop niet dat mijn GPU stuk is, maar ik zou het bijna denken.
Hardware:
- Ryzen 7 5700X (ekwb custom loop)
- AMD Radeon RX 6800XT (ekwb custom loop)
- Gigabyte X570 Gaming X
- Be Quiet! Dark Power 12 750W
- 32GB G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN
- En nog wat opslag, fans en een netwerkadapter
Graag jullie hulp.
Groet Pieter
...
/f/image/IlKJlEm7Cw0aKs20REanxs2w.png?f=fotoalbum_large)