welke gaming muis/controller geschikt voor 1 hand

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• alvinsluisje
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-11 18:19
hallo

Ik zit in mijn 4de week van een humerus fractuur aan me rechterarm.

ik zou graag battlefield 6 fortnite willen spelen met mijn linkerhand.
welke muis en of controller zou geschikt zijn voor volledige controle in de linkerhand.

enigste die ik heb gevonden dus ver is de Razer Naga Left-Handed Edition die nergens verkrijgbaar is.

...

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03
Heb je hier al gekeken: categorie: Muizen ?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Razer zelf en Aliexpress hebben die op voorraad. Maar beide kost het wel een week voor hij geleverd wordt, dus niet iets wat je morgen in huis hebt.

Gewoon om over na te denken: Zelf heb ik na een schouder operatie zulk soort dingen niet overwogen, vanwege het risico dat als rechtshandige ik vooral mijn linker arm kapot maak (eg RSI), door die ineens heel intensief te gaan gebruiken. Los van dat ik met links toch niks kan raken. Wat ik wel heb gedaan is met een gewone controller gespeeld, dat mijn schouder niet mocht bewegen betekende niet dat ik een controller niet op mijn schoot kon gebruiken. Maar wel enkel bij relatief rustige single player spellen gebruikt. Eén omdat ik met een controller ook niks kan raken, maar twee omdat je ook niet door frustratie toch dingen met die rechterarm wil gaan doen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het punt is dat die Razer een zooi knoppen erop heeft. Met alleen een reguliere muis en geen toetsenbord gaat hij anders geen Battlefield spelen.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03
Er zijn toch vast wel meer linkshandige muizen met extra knoppen.... tenminste, dat was mijn gedachte. Daarnaast kan het ook wellicht mogelijk zijn om, zeker voor een tijdelijke oplossing, even met een minder uitgebreide muis te werken. Ik ken de game niet, maar het kwam mij wat karig over om maar één optie te noemen :)

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:49
Misschien zijn er opties waarbij je ook je voeten kan gebruiken voor bepaalde controls?

• alvinsluisje
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-11 18:19
Archer_VC10 schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 17:26:
Er zijn toch vast wel meer linkshandige muizen met extra knoppen.... tenminste, dat was mijn gedachte. Daarnaast kan het ook wellicht mogelijk zijn om, zeker voor een tijdelijke oplossing, even met een minder uitgebreide muis te werken. Ik ken de game niet, maar het kwam mij wat karig over om maar één optie te noemen :)
dan maar de knoppen aan de andere kant ;)
dan ga ik maar voor de Razer Naga V2 HyperSpeed

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

*kuch* Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Move OH -> CKA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1