[PW] EPREL-link toevoegen aan productspecificaties

Pagina: 1
Acties:

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-12 20:00
Beste,

Is het mogelijk om voor geschikte productcategorieën een veld toe te voegen waar de link naar de productspecifieke pagina van European Product Registry for Energy Labelling (EPREL) ingevoegd kan worden?

Er zijn nu aardig wat productsoorten welke een dergelijke pagina hebben. Bijvoorbeeld:
  • Telefoons
  • Tablets
  • Televisies
  • Monitoren
  • Koelkasten
Dit zou een mooie toevoeging zijn om makkelijk te kunnen kijken naar de productinformatie ingediend bij de Europese instantie.

Met name met de toevoeging van telefoons is daar nu veel te vinden over o.a. valbestendigheid, aantal laadcycli en repareerbaarheid.

Hier een voorbeeld: https://eprel.ec.europa.e...establets20231669/2436916

Ik hoor graag jullie gedachten hierover! :)

Groet, Tweakery

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@tweakery Hele goeie, ik heb 'm toegevoegd en gekoppeld met onze dataleverancier. Helaas is gebleken dat ze op 2 manieren de code doorgeven, op 1 manier kunnen wij niet de data uitlezen en sommige producten blijken alleen op die manier de code mee te geven. We houden dit in de gaten, maar kan zijn dat we nu misschien wat meer missen dan normaal met een nieuwe specificatie.

Vanaf nu zal deze worden ingevuld bij producten die in de Pricewatch verschijnen. Vooralsnog gaan we niet bestaande producten langs om dit alsnog in te vullen, dat zijn er gewoon te veel.

Ik heb 'm bij 2 producten vast ingevuld (meer als test), zie bijvoorbeeld uitvoering: Samsung Galaxy A56 5G, 128GB opslag Grijs, onder Duurzaamheid. Je hebt daar het nummer en daaronder de link. Helaas kunnen we die link niet klikbaar maken, je zal dus moeten selecteren, de browsers die ik ken geven dan de optie om alsnog naar die url te gaan.

Om praktische redenen hebben we ervoor gekozen om het EPREL nummer voor gebruikers niet invulbaar te maken bij nieuwe producten en verbeteringen, dit kunnen alleen wij als admin zijnde doen. Mocht je een productverbetering willen inschieten en daarbij (ook) het EPREL nummer willen toevoegen, zal je dat dus via het Opmerkingen-veld moeten doen, dan plukken wij 'm daar weer vandaan.

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-12 20:00
Hey @Glaanie,

Top! Mooi dat je het hebt kunnen toevoegen. Jammer dat het niet altijd automatisch toegevoegd kan worden, maar dat kan eventueel dus aangevuld worden via de opmerkingen.

Dankjewel!