wie weet er nog console commandos (voor maps te loaden, tegenstanders, ...)
tot nu toe heb ik gevonden: quit
tot nu toe heb ik gevonden: quit
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
normaal is het tilde: "~" dat ding dus zit naast de 1 en boven tabOp woensdag 19 september 2001 20:54 schreef biobak het volgende:
Wat is het commando voor de console?
Bij UT is het de tab bij mij. Ik heb de knopinstellingen van UT naar U2 gekopieerd, maar de console komt niet in beeld. Misschien moet er iets aan de commandline toegevoegd worden?Op woensdag 19 september 2001 20:57 schreef Peewee het volgende:
[..]
normaal is het tilde: "~" dat ding dus zit naast de 1 en boven tab
Verwijderd
Er zitten niet zoveel tegenstanders in deze techdemo, en ze doen ook er weinig, dus je zal er niet veel plezier van hebbenOp woensdag 19 september 2001 19:07 schreef Mastakilla het volgende:
euh...
is er niemand die al een ander commando ontdekt heeft?
ik herinner me van unreal vroeger dat je zo tegenstanders, wapens enzo kon spawnen en dat lijkt me toch best intressant
Verwijderd
Foei! Warez request!Op vrijdag 21 september 2001 17:22 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar halen jullie Unreal 2 alfa vandaan?
Verwijderd
Gij zult geen sofware requesten van officiële beta-testers, zoals degene die hierboven hebben gepost, dat is immers illegaal...Op vrijdag 21 september 2001 17:22 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar halen jullie Unreal 2 alfa vandaan?
Verwijderd
Het is nog niet eens de AlphaOp vrijdag 21 september 2001 17:31 schreef Vyktos het volgende:
officiële beta-testers
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq