Mijn vraag
Na de windows update van gisteravond, krijg ik geen beeld meer op mijn beeldschermen.
Het systeem start wel op, maar ik krijg geen beeld.. Ik weet niet of ik door het login scherm heen kom.
Als ik de hmdi stekker eruit trek en weer erin steek, gaat het lampje wel even op wit, maar na 30seconden gaat het scherm op standby.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het systeem draait op een legale windows 11.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle hardware in de pc verwijderd en een beeldscherm aangesloten via HDMI.
Dus de kaart met bluetooth, extra USB uitgangen, videokaart en niet relevante ssd's zijn verwijderd.
Ik heb ook de ram geheugen in een ander slot gestoken.
De stekker verwijderen en na een kwartier er weer insteken geeft geen ander resultaat.
Ik heb tevens geprobeerd windows in een veilige modus op te starten via shift ingedrukt.
Het scherm is niet kapot, hij werkt nml wel via mijn laptop.
Ik kom niet in de bios, volgens de handleiding zou dit moeten kunnen door gebruik van de F1, F2, F3, F10, F12 of DEL knop tijdens het opstarten.
Wat zou ik nog kunnen proberen?
HEt betreft deze pc:
Na de windows update van gisteravond, krijg ik geen beeld meer op mijn beeldschermen.
Het systeem start wel op, maar ik krijg geen beeld.. Ik weet niet of ik door het login scherm heen kom.
Als ik de hmdi stekker eruit trek en weer erin steek, gaat het lampje wel even op wit, maar na 30seconden gaat het scherm op standby.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het systeem draait op een legale windows 11.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle hardware in de pc verwijderd en een beeldscherm aangesloten via HDMI.
Dus de kaart met bluetooth, extra USB uitgangen, videokaart en niet relevante ssd's zijn verwijderd.
Ik heb ook de ram geheugen in een ander slot gestoken.
De stekker verwijderen en na een kwartier er weer insteken geeft geen ander resultaat.
Ik heb tevens geprobeerd windows in een veilige modus op te starten via shift ingedrukt.
Het scherm is niet kapot, hij werkt nml wel via mijn laptop.
Ik kom niet in de bios, volgens de handleiding zou dit moeten kunnen door gebruik van de F1, F2, F3, F10, F12 of DEL knop tijdens het opstarten.
Wat zou ik nog kunnen proberen?
HEt betreft deze pc:
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Monitors | Lenovo G27q-20 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Ventilators | NZXT F120P Zwart, 120mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Ventilators | Thermaltake Toughfan 12 Zwart 2-pack, 120mm | € 34,99 | € 34,99 |
| 2 | Geheugen intern | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 34,99 | ||
:strip_exif()/f/image/kVZKso5fojfllHA27aq5YJKn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a7Nnv4ZWw0qr6vabq36Osx3m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FfFUwde8d9IAvfevJWR5qB6j.jpg?f=fotoalbum_large)