Speaker outriggers

Pagina: 1
Acties:

• Wookson
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12:41
Goedemorgen

Heeft er iemand ervaringen met speaker outriggers?

Ik zou ze willen gebruiken om mijn speakers meer stabiliteit te geven.

Deze heb ik zelf al gevonden: https://www.speakerenco.n...3qPDW4EAQYAiABEgKDdvD_BwE

Zijn er ook outriggers met rubber voetjes? Of zou ik de spikes in bovenstaand model kunnen vervangen door rubber?

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:19
wat voor vloer heb je?

• Wookson
Tegelvloer,
maar tot nu toe heb ik een beter gevoel gehad met het ontkoppelen van mijn speakers dmv rubber voetjes ipv te koppelen dmv spikes.

De nieuwe speakers zijn smaller dan mijn vorige, vandaar dat ik outriggers wil gebruiken tegen het omvallen, maar ik zou wel liever spikes vermijden.

• Servpage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:37
ik vraag me af dat wanneer je de onderlegschijfjes met daaronder de bijgeleverde rubber schijfjes gebruikt of je dan koppelt of ontkoppelt?
Je kan inderdaad de spikes vervangen door rubber pootje met M8 draadeind maar ziet er naar mijn mening minder fraai uit :)

Hier spikes gebruikt om de speakers recht en stabiel te zetten op oude houten vloer en onderlegschijfjes met rubber daaronder, geen last van koppeling.

Collectie

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Anders bij een natuursteentoko een plak steen bestellen, kun je die met vilt oid op je vloer zetten, en daar je speakers met spikes of andere voetjes op. Dan heb je een stuk ontkoppeling, en de spikes beschadigen je vloer niet.

• Wookson
_ferry_ schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 19:24:
Anders bij een natuursteentoko een plak steen bestellen, kun je die met vilt oid op je vloer zetten, en daar je speakers met spikes of andere voetjes op. Dan heb je een stuk ontkoppeling, en de spikes beschadigen je vloer niet.
Het is vooral tegen het omvallen dat ik de speakers wil beschermen. We krijgen binnenkort een nieuwe puppy bij ons, ik zou niet willen dat ze de speaker omstoot , en al zeker niet dat ze er dan onder zou belanden..
Pagina: 1