Hallo allemaal,
Ik ben momenteel een woning aan het overwegen en wil graag jullie mening horen over de staat van de technieken (elektriciteit en sanitair).
Er zijn veel losliggende elektrische kabels (met geluk een spanbandje) en sanitaire leidingen die niet lijken ingebouwd of afgewerkt.
Ik heb een aantal foto's toegevoegd van enkele ruimtes waar dit het duidelijkst zichtbaar is.
Mijn vragen:
:strip_exif()/f/image/49JBWQPG5INbMCDuoXCiF9YE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mqmjR4v3vjZx8jIwmfuCs8Sq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/htMUrRQnRlnCAGBV7tp6AWWk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rDOwHbb3TCDD71PySkYHEi1V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QubFMHkNAn2FCjs7IJMY96Wl.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben momenteel een woning aan het overwegen en wil graag jullie mening horen over de staat van de technieken (elektriciteit en sanitair).
Er zijn veel losliggende elektrische kabels (met geluk een spanbandje) en sanitaire leidingen die niet lijken ingebouwd of afgewerkt.
Ik heb een aantal foto's toegevoegd van enkele ruimtes waar dit het duidelijkst zichtbaar is.
Mijn vragen:
- Hoe problematisch is dit op het eerste zicht, vooral qua veiligheid en conformiteit (AREI), naar lekken toe etc. ?
- Wat is jullie inschatting van de omvang van de werken om dit goed aan te pakken?
- Zijn dit dingen die dringend moeten aangepakt worden of kan dit er best wel nog even zo bij blijven liggen zonder problemen?
:strip_exif()/f/image/49JBWQPG5INbMCDuoXCiF9YE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mqmjR4v3vjZx8jIwmfuCs8Sq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/htMUrRQnRlnCAGBV7tp6AWWk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rDOwHbb3TCDD71PySkYHEi1V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QubFMHkNAn2FCjs7IJMY96Wl.jpg?f=fotoalbum_large)