Toon posts:

cd/dvd speler leest geen cd-r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn sony DAV-300 (cd/DVD) leest geen cd-r. Is er een manier
om cd's te branden die hij wel kan lezen, waarom geen cd-d audio en wel gewoon audio wat is het verschil??

frogger

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:33
Dit is toch ook zo'n alles in 1 systeem met DTS en 5.1 ?
Ik heb ook zo'n setje gekocht een tijdje geleden, alleen dan van Pioneer. Het makkelijke was, vertelde de verkoper tegen mij, is dat deze ook CD-R leest. De andere merken op dat moment nog niet.

Waarschijnlijk is dat dus ook jouw Sony ? Het lijkt me dat er niets aan te doen is, of je moet een compleet nieuw laserunit in het ding bouwen...

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:50

smallboy

N/A

Probeer een ander merk cd'rs misschien helpt dat.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 09:09 schreef smallboy het volgende:
Probeer een ander merk cd'rs misschien helpt dat.
Dat zal niet werken. Hij leest gewoon geen gebrande cd's.
Kun je niks aan doen.

Nieuwe dvd speler kopen of een andere cd speler er bij zetten.

Verwijderd

HET KAN WEL!!!!!!!!!!

ik heb een sony dvp-335, en ik brand met mijn plextor 8x4x32 op that's write profional cd-r, met de programma's nero en clonecd. ik heb er nooit problemen mee. deze cd-retjes werken in elke sony dvd-speler. dit komt doordat de onderkant een bepaalde reflectie heeft die andere cd-retjes niet hebben.

p.s. ik heb altijd 80 min cd-r, weet niet of 74 ook werkt.
ze zijn bij www.norrod.nl te koop voor 1,95 p/s

Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/cd%20media%20en%20toebehoren/Thats_80min.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik dus ook gelezen inmiddels het moeten cds zijn met een blauwe onderkant. Ook zou hij cdw moeten kunnen lezen. Ga ik proberen zogauw mn cd recorder weer aan de praat is (aopen 2312a onder win2000) geeft steeds errors
gr frogger
Pagina: 1