Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik ben op zoek naar een beeldscherm + docking combinatie die forward compatible is voor de komende 4-5 jaar en waar ik mijn werk Dell en prive een goede Macbook Pro/Air kan aansluiten.
Voor mijn werk heb ik een Dell Precision 5690 (met een Intel Ultra 9 en een NVIDIA RTX 2000 ADA erin).
Later dit jaar een moderne Macbook op kan laten aansluiten. De specs van de Macbook zal ik afstemmen op deze keuze.

Op dit moment kijk ik naar een widescreen zoals de Samsung Odessey G9 49" met bijvoorbeeld deze dock van Dell zodat ik mooi met 5 windows naast elkaar kan werken(distraction:mail/calendar, reference, work, reference, distraction:teams/slack). Mijn budget ligt tussen de 750 en 1250 voor het scherm en maximaal 500 voor de docking. Ik sta open voor alternatieven.

Ik raak een beetje de weg kwijt tussen alle specs. Gaat die widescreen wel goed werken op m'n Dell? Moet ik Thunderbolt 5 hebben? Hoe zit het met die refresh rates? Is 120Hz uberhaupt haalbaar? Displayport 1.4/2.1? En welke keuze maak ik zodat ik niet alleen exotische Macbooks kan kiezen?
Kan iemand mij helpen uit mijn onzekerheid?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart