Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Voornamelijk gamen (ACC, Iracing, LMU. Battlefield , etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb al een Radeon 7700XT die ik meeneem
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil graag dat jullie mijn voorgestelde systeem bekijken en checken waar er nog verbeterpunten zijn.
Ik heb onderstaande lijst opgesteld met wat ik ongeveer wil hebben. Ik zie echter dat het moederbord al niet meer beschikbaar zou zijn, maar wellicht hebben jullie daar een goed alternatief voor?
Thanks alvast
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Voornamelijk gamen (ACC, Iracing, LMU. Battlefield , etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb al een Radeon 7700XT die ik meeneem
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil graag dat jullie mijn voorgestelde systeem bekijken en checken waar er nog verbeterpunten zijn.
Ik heb onderstaande lijst opgesteld met wat ik ongeveer wil hebben. Ik zie echter dat het moederbord al niet meer beschikbaar zou zijn, maar wellicht hebben jullie daar een goed alternatief voor?
Thanks alvast
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 311,15 | € 311,15 |
| 1 | Moederborden | ASRock A620I Lightning WiFi | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li A4-H2O (PCI-e 4.0 riser cable) Zilver | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Waterkoeling | DeepCool LS520 SE Zwart | € 88,31 | € 88,31 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 157,78 | € 157,78 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF750 (2024) | € 173,49 | € 173,49 |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 127,90 | € 127,90 |
| Totaal | € 1.008,52 | |||
[ Voor 6% gewijzigd door jlmr91 op 28-10-2025 08:58 ]
PSN Jellybeezy