Er staan een aantal apps op van Vivo welke niet te verwijderen zijn zoals bijvoorbeeld een browser app, vivo store app en feedback app. Hier ben ik altijd een beetje allergisch voor. Echter is er wel een manier om deze te verwijderen/uit te schakelen met een debloat programma.
Ik gebruik mijn telefoon zonder hoesje maar door het grote camera plateau is het wel een extra kwetsbaar onderdeel. Het toestel is echter wel mooi in balans, dus het camera gedeelte voelt niet als een zwaar punt als je het toestel in je hand vast hebt.
Het stereo geluid is minder dan gemiddeld. Maar met oordopjes heb je daar natuurlijk geen last van.
In de app drawer staat naast de applicatie lijst een optie voor widgets. Best irritant en totaal overbodig als je het mij vraagt.
Screenprotector is nog wel een dingetje. Ik moet nog een goed passende vinden en de vingerprint scanner werkt er ook een stuk slechter door.
Verder echt wel tevreden met het toestel en niks op aan te merken. Ik raad je wel een om de Hong Kong editie te kopen. Deze heeft een grotere batterij, maar draait wel de Europese ROM. Phonedroid.fr verkoopt deze versie en geeft ook 2 jaar garantie.
[
Voor 31% gewijzigd door
Dennis H op 25-01-2026 20:45
]