• Willem.coppelma
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 16:26
Kan Iemand mij vertellen of de TC Swiss warmtepompen een goed en betrouwbaar product zijn? En in mijn geval specifiek de ecoline 8 kw.

offtopic discussie afgesplitst van ander topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 27-10-2025 14:18 ]

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:27
Willem.coppelma schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:45:
Kan Iemand mij vertellen of de TC Swiss warmtepompen een goed en betrouwbaar product zijn? En in mijn geval specifiek de ecoline 8 kw.
Het logo en de verwijzing naar Zwitserse roots suggereren een heel hoog niveau en goed en betrouwbaar product! Nee, verder kan ik er ook niets over vertellen.

** edit **
even wat onderzoek gedaan en de onderneming is in Zwitserland in liquidatie lijkt het.

Top Climate Swiss AG is a company based in Baden, Switzerland, founded on December 18, 2020. It operates in the sector of repair and installation of machines and equipment, specifically dealing with the purchase and sale of machines and devices for air conditioning as well as their service and repair. The company also provides consulting services and trade in consumables and devices related to these sectors. It has a capital of CHF 100,000 and is currently in liquidation as of the latest reports. The company is registered in the Swiss commercial register under the number CH-400.3.448.516-3 and UID CHE-256.349.852. Its address is Mellingerstrasse 2a, 5400 Baden.

[ Voor 48% gewijzigd door mv_ak op 21-08-2025 19:05 ]

• dunklefaser
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:20

dunklefaser

Point Of KnowReturn

@Willem.coppelma Om de topictitel even te (mis)gebruiken:
Met deze warmtepompen krijg je je huis zeker niet meer warm.
(Trouwens, kapen van een topic wordt niet zo graag gezien.)

Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WackoH
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:49
Toen ik een paar maanden terug keer, was een postadres in Zwitserland om de indruk te wekken dat het om een Zwitsers product gaat.
TC Swiss heeft helemaal niets met Zwitserland te maken. Sterker nog, het gebruik van de Zwitserse vlag is een grove inbreuk op merkenrecht, bedoeld om consumenten op het verkeerde been te zetten.
Een bedrijf dat zo iets nodig heeft om z'n producten aan de man te brengen, komt op voorhand al onbetrouwbaar over.