Ik heb een Pixel 6A met een batterij die door Google afgeknepen is.
Ik moet die nog even gebruiken, hopelijk kan ik op black friday een nieuwe telefoon scoren.
Echter vanochtend merkte ik een heel raar gedrag op.
Ik had de telefoon gisterenavond aan een powerbank gelegd want ik hou er niet van om laders actief te hebben als ik slaap.
Het vreemde is dat de telefoon niet vol was vanochtend:
:strip_exif()/f/image/6pZoXIoP9WW2qJR2vwVGpZHM.jpg?f=fotoalbum_large)
Klaarblijkelijk was ie rond middernacht klaar met laden en toen is het laden ook gestopt waardoor ik vanochtend op 65% zat. Powerbank gecheckt maar deze was nog meer dan halfvol.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
En als ik naar het gebruik kijk zie ik dat 80% van de cpu tijd gebruikt wordt door "Google". Wat is dat precies (hij gebruikt maar 13 min cpu en 1 min scherm) en waarom?
En als ik dan kijk per systeem dan ikrijg ik dit
:strip_exif()/f/image/b2stJ8JiDjN5uocnwA2qwPOs.jpg?f=fotoalbum_large)
72% van het batterijgebruik zit in "Anders"
Heet er iemand een idee wat hier aan de hand is of hoe ik dit probleem verder kan diagnosticeren?
            Ik moet die nog even gebruiken, hopelijk kan ik op black friday een nieuwe telefoon scoren.
Echter vanochtend merkte ik een heel raar gedrag op.
Ik had de telefoon gisterenavond aan een powerbank gelegd want ik hou er niet van om laders actief te hebben als ik slaap.
Het vreemde is dat de telefoon niet vol was vanochtend:
:strip_exif()/f/image/6pZoXIoP9WW2qJR2vwVGpZHM.jpg?f=fotoalbum_large)
Klaarblijkelijk was ie rond middernacht klaar met laden en toen is het laden ook gestopt waardoor ik vanochtend op 65% zat. Powerbank gecheckt maar deze was nog meer dan halfvol.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
En als ik naar het gebruik kijk zie ik dat 80% van de cpu tijd gebruikt wordt door "Google". Wat is dat precies (hij gebruikt maar 13 min cpu en 1 min scherm) en waarom?
En als ik dan kijk per systeem dan ikrijg ik dit
:strip_exif()/f/image/b2stJ8JiDjN5uocnwA2qwPOs.jpg?f=fotoalbum_large)
72% van het batterijgebruik zit in "Anders"
Heet er iemand een idee wat hier aan de hand is of hoe ik dit probleem verder kan diagnosticeren?
:strip_exif()/i/2005117326.webp?f=thumbmini)