Toon posts:

upgrade card voor usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deel2 aangezien deel1 de database niet inwilde...

Weet iemand toevallig wat het is, wat het kost en waar ik het kan kopen? :?

Ik heb het nl. nodig voor mijn Logitech Quickcam Pro 3000 die loopt te rellen met mijn VIA chipset op mijn moederbord en er daarom om de zoveeltijd uit gegooid word. Mijn webcam gaat dan op zwart. Er staan allerlei dingen die ik volgens Logitech kan doen, maar als niets werkt(raad hoe het met mij gaat...) moet ik maar een USB Upgrade Card kopen.

Kan iemand me helpen?

tnx, gr robin

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zijn wel bij dynabyte te koop voor 70 piek ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
kan jij me garanderen dat het met die card wel gaat werken?
het gaat om deze fout: http://www.logitech.com/cf/support/7121.cfm

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 18 september 2001 23:16 schreef robin0223 het volgende:
kan jij me garanderen dat het met die card wel gaat werken?
het gaat om deze fout: http://www.logitech.com/cf/support/7121.cfm
ik garandeer niks, ik weet alleen waar zo'n kaart te koop is :)

Maar het lijkt mij wat overbodig om een aparte usb controller te kopen als je al 1 hebt. Ze kunnen dan wel zeggen bij logitech dat je chipset problematisch is enzo maar mijn philips webcam werkt wel gewoon met mn via chipset.. lijkt me dat het probleem bij (de drivers van) logitech zit. Kun je die logitech niet ruilen tegen een ander merk?

Verwijderd

Topicstarter
Het is bij logitech een algemeen probleem dat erkent wordt. Ze zeggen doodleuk dat hun spullen niet werken met via chipsets, maar dat staat niet op de verpakking. Dit staat dus helemaal los van de Philips webcams...

Maar ik neem aan dat als je zo'n card in je comp gooit, hij niet meer via de via chipsets de usb gebruikt en dus via die nieuwe usb gaat. Die dus totaal los staat van het via gedeelte. Het lullige is alleen dat ik 4 usb "gaten" heb en er 2 over heb...maar goed...

IK WIL SPELEN MET MIJN WEBCAM!

:)

tnx anyway, ik gaat van de week weer ff shoppen...

ps, ruilen kan niet, aangezien ik dit al mijn 2e is, geruild tegen de goedkopere versie. Ik dacht met mijn domme hoofd |:( dat het aan de cam zelf lag...later bleek dat het aan Logitech lag. Ik heb deze cam nou al meer dan 2 maanden ofzo, maar wil hem nu echt gaan gebruiken, beetje zonde van ruim 200 piek...

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Ik hebbum voor 4 tientjes ergens gehaald, ik weet alleen niet waar. Voor een oude PC, nu kan die ook scannen + muizen ;)

Ff gezocht, http://www.tweakers.net/pricewatch/3190, ajb. *D

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
tnx, maar moet ff kijken. Ik heb altijd wat tegen rembours enzo. Als het verrot is zit je met de shit. Doe het liever voor iets meer in de buurt. Maar goed, tnx voor tip en ik zal zien.

robin

Verwijderd

Topicstarter
TIS GELUKT! :D f. 55,- dus dat viel eigenlijk nog best mee.... tnx voor tips van iedereen...
Pagina: 1