BMCU 370 ams kit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• camperen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 22:13
heeft iemand voor een A1-mini al een BLV BMCU 370 kit besteld? Heb al wat youtube filmpjes voorbij zien komen. Begrijp alleen het verschil niet tussen de A en de C kit. Behalve dan dat er een moederbord bij de C kit zit. Heb je er dan 2 moederbordjes nodig? Ben best wel enthousiast over deze ontwikkeling

Alle reacties

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:43
Ik heb een maand geleden de 370C besteld en aan de praat gekregen met mijn A1. Het is inderdaad vrij onoverzichtelijk maar als ik even snel zoek is het verschil dat de C pre assembled is en een verbeterde versie is: The "370C" version features a Hall buffer for softer, more reliable filament feeding and supports "long retraction when cut in filament". The "A" kit is a version that requires assembly and includes a motherboard, while the "C" kit is a fully assembled version.

Mijn mening: pak gewoon de pre assembled kit, scheelt je een hoop gedoe :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• camperen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 22:13
ben eens verder gaan kijken naar de fully assembled versie. De prijs ervan, ong. 124 euro verschilt niet meer zoveel als een ams lite 192 euro. Enige voordeel van de kit zie ik dat je daarmee uit een droogbox zou kunnen printen.
En een ander 'dingetje' is dat er nu hier op de site 2e hands wordt aangeboden. De verkoper meldt wel dat de printer firmware 1.05 dient te hebben. Waar bambu lab al bij 1.2 is gevorderd.

[ Voor 29% gewijzigd door camperen op 28-10-2025 14:10 ]