[Outlook] Oude geimporteerde kalendar blijft terugkomen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mijn vraag
Ons lesrooster kunnen we in (classic) Outlook importeren als *.ics bestand, al wordt het niet automagisch geupdate. Dus moet ik per semester minimaal 1 of 2 keer een ICS bestand importeren, en die merge ik qua display met mijn outlook kalender (maar niet merge). Die verwijder ik dan aan het eind van het semester, maar ze worden niet echt verwijderd want als ik bijvoorbeeld in de Blackberry Calendar app kijk op mijn Android telefoon, dan staan al die oude entries er nog gewoon in. Het is cached exchange, dus geen PST bestand.

Nu heb ik er eentje die maar niet weg wil gaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ODccw_NJLpN6nYxgJnV4vSGopIU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2tTJYHyzqxkXDKjyPmvbfdB.jpg?f=user_large

De 24-25_sem2 is overal uitgeschakeld, op twee van mijn laptops niet meer terugkomend, maar op de laptop die ik het meest gebruik, blijft deze terugkomen. Hij staat niet in de lijst aan de zijkant, ook niet zichtbaar in de Outlook Web, en rechtermuis toets doet niets op die tab. Kan hem uitsplitsen en dan dichtdoen, maar komt gewoon weer terug. De spookkalender is ook leeg, geen entries.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 Pro 25H2, Outlook Classic 365 MSO (Version 2509 64-bit)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Cache van de PST uitgeschakeld, het allemaal opnieuw inladen en dan weer aanzetten. Doet niets.
- Gezocht met Google of dit via de registry kan/moet. Niets kunnen vinden
- een nieuwe import gedaan onder dezelfde naam, in de ijdele hoop het te overschrijven. Geen succes.
- Outlook New geprobeerd, daar is die spookkalender niet zichtbaar.

De vraag is dus, zijn al die oude spookkalenders echt niet uit mijn profiel te schoppen? En vooral deze irritante? Of zit er niets anders op dan naar Outlook New over te gaan? :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 27-10-2025 03:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.