Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1440p in high/ultra settings maar naar de toekomst toe graag ook 4k in degelijke/medium settings. Mijn huidige systeem is 8 jaar oud dus ik zou graag from scratch beginnen en een tamelijk frutureproof systeem builden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de titel graag tussen de 2000 en 2500€. Ik zou graag mikken op een 'high mid range' systeem dat nog wel een tijd lang mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis heb ik reeds alsook een monitor die ik als tweede monitor ga gebruiken van 1080p.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, GPU, moederbord, RAM, SSD, koeling, PSU, Case, Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al gemeld heb wens ik een 'high mid range' systeem te bouwen met het oog om dit futureproof te maken binnen mijn vooropgestelde bedrag. Ik heb hieronder reeds een wenslijstje, er staan daar een aantal componenten dubbel in. Voor elk component dat er dubbel in staat twijfel ik tussen de 2 dus daar zou ik graag jullie mening over hebben.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening hebben over het lijstje dat ik hieronder al zelf heb samengesteld. Dit is een lijstje met beschikbare componenten van 1 en dezelfde webshop waar ik de pc zou laten samenstellen. Voor CPU, GPU, Moederbord, Monitor en Koeling heb ik telkens 2 keuzes in mijn lijstje staan. Hier zou ik graag telkens willen weten wat jullie zouden kiezen rekening houdende met de andere componenten en mijn vooropgestelde budget en doel van de build.
Vooral gamen op 1440p in high/ultra settings maar naar de toekomst toe graag ook 4k in degelijke/medium settings. Mijn huidige systeem is 8 jaar oud dus ik zou graag from scratch beginnen en een tamelijk frutureproof systeem builden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de titel graag tussen de 2000 en 2500€. Ik zou graag mikken op een 'high mid range' systeem dat nog wel een tijd lang mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis heb ik reeds alsook een monitor die ik als tweede monitor ga gebruiken van 1080p.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, GPU, moederbord, RAM, SSD, koeling, PSU, Case, Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al gemeld heb wens ik een 'high mid range' systeem te bouwen met het oog om dit futureproof te maken binnen mijn vooropgestelde bedrag. Ik heb hieronder reeds een wenslijstje, er staan daar een aantal componenten dubbel in. Voor elk component dat er dubbel in staat twijfel ik tussen de 2 dus daar zou ik graag jullie mening over hebben.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie mening hebben over het lijstje dat ik hieronder al zelf heb samengesteld. Dit is een lijstje met beschikbare componenten van 1 en dezelfde webshop waar ik de pc zou laten samenstellen. Voor CPU, GPU, Moederbord, Monitor en Koeling heb ik telkens 2 keuzes in mijn lijstje staan. Hier zou ik graag telkens willen weten wat jullie zouden kiezen rekening houdende met de andere componenten en mijn vooropgestelde budget en doel van de build.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 370,99 | € 370,99 |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 283,99 | € 283,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 | € 216,99 | € 216,99 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 169,99 | € 169,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING OC 16G | € 679,- | € 679,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 651,99 | € 651,99 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Frame 4000D RS Zwart | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Monitors | ASUS ROG Strix XG27ACS Zwart | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Monitors | ASUS TUF Gaming VG27AQ3A Zwart | € 246,57 | € 246,57 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 Zero Dark | € 55,74 | € 55,74 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III Pro 360 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 149,94 | € 149,94 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 127,90 | € 127,90 |
| Totaal | € 3.046,42 | |||
[ Voor 4% gewijzigd door dieweo op 26-10-2025 20:32 ]